چهارشنبه 18 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس شورای هماهنگی بانک‌های استان ایلام گفت: به منظور رفاه زائران اربعین، 90 دستگاه خودپرداز ثابت و سیار در مرز مهران مستقر می شود که سقف برداشت یک میلیون تومان در روز است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی امروز (دوشنبه 30 مرداد) در پاسخ به تذکر نماینده علی آباد کتول درباره مطالبات گندم‌کاران گفت: این موضوع هفته گذشته مطرح شد و پیگیری‌های لازم نیز انجام گرفته است؛ ان‌شاءالله این مطالبات حتماً به زودی پرداخت می‌شود. پیش از صحبت قالیباف، رحمت الله نوروزی در تذکری با انتقاد از دولت به دلیل پرداخت نکردن...

خبرگزاری تسنیم

در تابلوی معاملاتی مرکز مبادله ارز و طلای ایران، امروز دوشنبه 30 مردادماه، قیمت هر اسکناس دلار 41 هزار و 302 تومان و نرخ حواله دلار 37 هزار و 548 تومان اعلام شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سومین مرحله مسابقه ملی فناوری نانو با حضور 30 برگزیده مقطع کارشناسی و مقاطع تحصیلات تکمیلی از 6 تا 10 شهریور جزیره کیش برگزار خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

داده‌های گزارش سیاستی اندیشکده هاتف که یک نهاد پژوهشی است و در سال 97 ایجاد شده است، نشان می‌دهد که از میان 10رتبه برتر سال 80 رشته ریاضی و فیزیک، فقط دو نفر از آن‌ها در ایران مانده‌اند. یک‌نفر دانشیار مهندسی برق دانشگاه صنعتی شریف است و دیگری استادیار گروه مهندسی برق دانشگاه صنعتی امیرکبیر.

وب‌گاه مشرق نیوز

طی 4 ماهه امسال 10 هزار میلیارد تومان مالیات بر ثروت اخذ شد که سهم خانه‌های خالی تنها 2 میلیارد و 181 میلیون تومان بود. همچنین صاحبان خودروهای لوکس نیز 693 میلیارد تومان مالیات پرداخته اند.

وب‌گاه منیبان

میزان افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی برای سال 1402 به تفکیک ردیف 1 تا 19 اعلام شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تازه ترین قیمت مسکن در نقاط مختلف تهران در جدول زیر امده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معامله گران می گویند در روزهای پایانی ماه بازار با کمبود نقدی و بی پولی روبرو شده است.

وب‌گاه گسترش

اختلال در سامانه فروش اینترنتی بلیت قطار تهران - کربلا به دلیل ترافیک ورودی منجر به آن شد که زائران به جای ساعت 10 صبح دیروز از ساعت 21 دیشب امکان خریداری بلیت را داشته باشند که راه‌آهن بابت این تاخیر از مردم عذرخواهی کرد.

خبرگزاری تسنیم

بروز نارضایتی ناشی از کنسلی و تأخیرهای پروازی و نحوه فروش بلیت هواپیما در مسیرهای داخلی با درج «تکمیل ظرفیت» پروازی در سامانه‌های فروش در مسیرهای پرواز داخلی و امکان تهیه آن مغایر با قیمت‌های مصوب پای سازمان بازرسی را به موضوع باز کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

صنعت تولید ماده موثره دارویی از اهمیت بالایی نسبت به تولید دارو برخوردار است و تعداد کشورهایی که صنعت تولید ماده موثره را دارند، خیلی اندک است و ایران نیز یکی از همین چند کشور است.