چهارشنبه 18 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه مشرق نیوز

صنعت تولید ماده موثره دارویی از اهمیت بالایی نسبت به تولید دارو برخوردار است و تعداد کشورهایی که صنعت تولید ماده موثره را دارند، خیلی اندک است و ایران نیز یکی از همین چند کشور است.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه عرشه آنلاین

فعالان بازار اعتقاد دارند روند کاهشی قیمت دلار در روز‌های گذشته در کنار بی پولی آخر ماه در روی بازار سکه اثر گذاشته و همین مساله باعث شده خریداران سکه غیب شوند‌.

وب‌گاه الف

اختلال در سامانه فروش اینترنتی بلیت قطار تهران - کربلا به دلیل ترافیک ورودی منجر به آن شد که زائران به جای ساعت 10 صبح دیروز از ساعت 21 دیشب امکان خریداری بلیت را داشته باشند که راه‌آهن بابت این تاخیر از مردم عذرخواهی کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سکه بازان معتقدند قیمت سکه امامی در حال حاضر از سمت بازار جهانی طلا حمایت نمی شود و همین امر بر روی فلز زرد رنگ داخلی اثر گذاشته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

کارشناسان فنی بازار قیمت‌های فعلی در بازار طلا را منطقه تعادلی بازار می‌دانند و معتقدند کاهش‌های قیمتی در هفته‌های اخیر محدوده شیرینی را برای خریداران رقم زده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امروز قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال با 56 سنت معادل 0.66 درصد افزایش به 85 دلار و 36 سنت رسید.

وب‌گاه گسترش

در اینفوگرافی زیر قیمت روز انواع ارز دیجیتال را مشاهده می‌کنید.

خبرگزاری تسنیم

روسای کل گمرک ایران و سازمان امور مالیاتی کشور در خصوص نحوه اجرای قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان در اظهارنامه‌های صادراتی و وارداتی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از رویترز، رسانه‌های کره جنوبی گزارش دادند، دارایی‌های ایران که در بانک مرکزی کره جنوبی مسدود شده بود، هفته گذشته به بانک مرکزی سوئیس منتقل شده تا پس از تبدیل به ایران انتقال یابد. یوهاپ اینفوماکس به نقل از یک منبع ناشنااس بازار ارز، اعلام کرده است: بانک ملی سوئیس در نظر دارد که 6 میلیارد دلاری را که به وون نگهداری می‌کند را در بازار مبادله...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امروز قیمت هر اونس طلا با 0.18 درصد افزایش به 1892 دلار و 64 سنت رسید.

خبرگزاری اکو نیوز