چهارشنبه 18 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه مشرق نیوز

بروز نارضایتی ناشی از کنسلی و تأخیرهای متعدد، بازار سیاه بلیت با درج «تکمیل ظرفیت» پروازی در سامانه‌های فروش در مسیرهای پرواز داخلی، پای سازمان بازرسی کل کشور را به این موضوعات باز کرد.

خبرگزاری دانشجو

علی اکبر علیزاده برمی عضو کمیسیون کشاورزی آب منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجو، درباره روند اعطای یارانه انرژی به پتروشیمی‌های متانولی و روی آوردن آنها به خام فروشی گفت: یکی از مشکلات اساسی کشور ما که شاید اصلی ترین عامل بروز تورم است، تفاوت فروش محصولات بعضی از شرکت‌ها از جمله پتروشیمی های متانولی به دلار و از سوی دیگر پرداخت حقوق...

وب‌گاه گسترش

جمشید بسم الله به سرطان مبتلا شد یک فعال بازار سیاه ارز معتقد است، به نظر من قیمت را کسی می‌دهد که آن بالا می‌نشیند. آن بالا هم کسی نیست جز دولت یا آنهایی که به دولت وصل هستن نه اقتصاددان است و نه کارشناس بازارهای مالی، پس تعجبی ندارد که وقتی می‌گوید «خودشان» معنایی گسترده از دولت را در نظر داشته باشد که دامنه‌اش حتی شرکت‌های بزرگ را هم در بر می‌گیرد.

خبرگزاری تسنیم

در پی دستور رییس جمهوری در خصوص رسیدگی فوری به پروژه 1100 واحدی سبحان2 قرچک، مدیرعامل بانک مسکن از این پروژه بلاتکلیف بازدید و با پیمانکاران آن مذاکره کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بروز نارضایتی عمومی ناشی از کنسلی و تأخیر‌های متعدد پروازی و نحوه فروش بلیت هواپیما در مسیر‌های داخلی و بازار سیاه بلیت با درج «تکمیل ظرفیت» پروازی در سامانه‌های فروش در مسیر‌های پرواز داخلی و امکان تهیه آن مغایر با قیمت‌های مصوبه سی ام اردیبهشت ماه امسال (1402)، پای سازمان بازرسی کل کشور را به این موضوعات باز کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

به عقیده کارشناسان و معامله گران بازار ارز قیمت دلار نهایتا تا محدوده 47 هزار تومانی پایین می‌آید و در ادامه در مسیر صعودی قرار خواهد گرفت.

خبرگزاری تسنیم

قیمت هر اونس طلا امروز با 0.18 درصد افزایش به 1892 دلار و 64 سنت رسید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خبرگزاری تسنیم

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت: از 200 هزار نفری که تاکنون در قالب قانون جوانی جمعیت برای دریافت زمین ثبت نام کرده‌اند به حدود 33 هزار نفر زمین داده شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیرکار درباره اجرای قانون سخت و زیان خبرنگاران برای بازنشستگی گفت: معتقد هستم که خبرنگاری جز مشاغل سخت است و این موضوع را پیگیری می کنم.

خبرگزاری تسنیم

قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 56 سنت معادل 0.66 درصد افزایش به 85 دلار و 36 سنت رسید.

خبرگزاری دانشجو

وزیر امور اقتصادی و دارایی طی سخنانی در مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه مرکزی جمهوری اسلامی خطاب به مدیران و هیئت عامل آن خواست، متن لایحه اصلاح قانون بیمه را حداکثر تا پایان سال جاری تهیه کنند.

خبرگزاری تسنیم

وزیر راه و شهرسازی از افتتاح 100 هزار واحد مسکونی در قالب پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهری، روستایی و بافت فرسوده همزمان با هفته دولت خبر داد.