چهارشنبه 18 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه 55 آنلاین

طبق نرخنامه مصوب سازمان مدیریت میادین و میوه و تره‌بار قیمت تخم مرغ پوسته سفید اعلام شد.

خبرگزاری مهر

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مصوبه‌ای مقرر کردند که 20 هزار میلیارد تومان قیر رایگان برای اجرای پروژه‌های عمرانی به دستگاه‌های اجرایی اختصاص یابد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران گفت: 10 هزار و 800 واحد مسکن مهر با حضور رئیس جمهور محترم در شهر پردیس در هفته دولت افتتاح می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت فروش دلار آمریکا 41 هزار و 302 تومان (چهل و یک هزار و سیصد و دو تومان) اعلام شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، آئین‌نامه اجرایی بند «ص» تبصره 7 ماده واحده قانون بودجه 1402 کل کشور در مورد واردات خودروهای دست‌دوم از سوی معاون اول رئیس جمهور برای اجرا ابلاغ شد. براساس این آئین‌نامه، سن خودروهای وارداتی بر مبنای سال ساخت در زمان ورود به کشور باید کمتر از پنج سال باشد. همچنین دارا بودن حدود آلایندگی مجاز براساس قوانین و مقررات و دارا بودن استاندارد الزامی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور اقتصادی و دارایی طی سخنانی در مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه مرکزی جمهوری اسلامی خطاب به مدیران و هیئت عامل آن خواست، متن لایحه اصلاح قانون بیمه را حداکثر تا پایان امسال تهیه کنند.

وب‌گاه عصر ایران

سگ معروف بالتزه یکی از نمادهای معروف میم‌کوین‌های بازار ارز دیجیتال مثل دوج‌کوین و شیبااینو است و بنیاد دوج کوین روز 18 آگوست از مرگ آن به‌علت عوارض جراحی یک تومور سرطانی خبر داده.

خبرگزاری مهر

آیین نامه اجرایی واردات انواع کشنده، کامیون، اتوبوس، مینی بوس و ون مورد نیاز با عمر کمتر از پنج سال ابلاغ شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت دلار مبادله ای عقب نشینی داشته است و به 41,302 (چهل و یک هزار و سیصد و دو) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0.02 درصدی را تجربه کرده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: پیگیری‌های لازم انجام شده است و مطالبات گندم‌کاران به زودی پرداخت می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

برآیند گزارش‌های مختلف درباره پرونده فاسد رستمی صفا نشان می‌دهد که ده درصد از معوقات اعلامی بانک مرکزی در دست این فرد است!

خبرگزاری مهر

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: فارغ از گران بودن قیمت بلیط اتوبوس برای زوار اربعین، تعداد آن هم کم است که لازم است وزارت راه و شهرسازی به این موضوع ورود کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت دلار در صرافی ملی ایران در جریان معاملات بر مدار کاهش حرکت کرد و نرخ 41,302 (چهل و یک هزار و سیصد و دو تومان) برای فروش اعلام شده است.

وب‌گاه منیبان

دیروز قیمت دلار در مرز دو کانال 48 و 49 هزار تومانی نوسان داشت. با وجود کاهش قیمت این اسکناس، اما معامله‌گران بازار ارز از ترس رکب بازارساز تمایلی به فروش دلارهایشان نداشتند.