چهارشنبه 18 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری تسنیم

امروز در بازار آزاد قیمت طلای 18عیار هر گرم 2 میلیون و 276 هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 27 میلیون و 600 هزار تومان است.

خبرگزاری مهر

شاخص کل بورس بعد از چندین روز منفی امروز در وضعیت مثبت معامله شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران گفت: طی دو سال گذشته، 15238 مشترک صنعتی جدید در کشور از سبد انرژی گاز بهره مند شده اند که 2286 مورد از آن‌ها، جزء صنایع عمده هستند.

خبرگزاری تسنیم

در شرایطی در کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه مباحثی درخصوص حذف ارز 28500 تومانی تامین کالاهای اساسی مطرح شده که مشخصا هرگونه افزایش این نرخ منجر به جهش قیمت کالاهای اساسی و رشد دوباره نرخ ارز در بازار غیر رسمی خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

خبرگزاری ایرنا

کیش - ایرنا - سرپرست معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای برقراری دوباره پروازهای چارتری این جزیره گفت: سازمان هواپیمایی کشور، «کیش» را از طرح ممنوعیت پروازهای چارتری معاف کرد.

خبرگزاری تسنیم

مدیر روابط عمومی هواپیمایی تابان با اشاره به انجام 152 پرواز در اربعین 1402 گفت: فروش بلیت پروازهای اربعین با قیمت مصوب به‌صورت اینترنتی انجام می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

چند سال است که هم و غم دولت ارزان نگه داشتن نان است؛ اما اقدامات دولت برای ثابت نگه داشتن قیمت نان، کیفیت این کالای اساسی را پایین آورده است

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در بازار امروز قیمت طلا 18 عیار پایین عقب نشینی کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

طبق اعلام بیمه مرکزی، جریمه موتورسیکلت‌های فاقد بیمه‌نامه بخشیده شد

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی جهت تامین نظر شورای نگهبان طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت را اصلاح کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت درهم در بازار امروز نوسان کاهشی محدودی را تجربه کرد.

وب‌گاه 55 آنلاین

چند وقت اخیر از صدور احکام بازنشستگان 1401 با اعمال پاداش و رتبه‌بندی تا چند هفته آینده خبر داده بود و به گفته وی، این کار به حدود یک هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز داشت که تامین شد.