چهارشنبه 18 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز، سالروز کودتای 28 مرداد علیه دولت دکتر محمد مصدق است، روزی که یک دانش آموخته علوم سیاسی درباره آن می گوید: دوره 28 ماهه نخست‌وزیری مصدق یکی از مهمترین دوره‌ها در تاریخ ایران است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه عرشه آنلاین

چطور بفهمم دهک چندم هستم؟ این سوالی است که هر شهروند ایرانی شاید بارها از خود پرسیده باشد؟ چند سال است که بخشی از یارانه هایی که به سوخت، برخی مواد خوراکی، آب، برق و سایر اقلام از این دست اختصاص می یافت، در قالب طرح هدفمندسازی یارانه ها، به طور مستقیم و نقدی به حساب سرپرست خانوار ها واریز می شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران در هفتادمین سالگرد کودتای 28 مرداد، گزارشی از نشست «28 مرداد؛ درد همیشه ماندگار!» با سخنرانی لطف‌الله میثمی، ناصر زرافشان و هاشم آقاجری را منتشر کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در پی انتشار ویدیویی با موضوع فروش آپارتمان به سگی به نام «چستر» درفضای مجازی، مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت اطلاعیه اس صادر کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد: در پی انتشار فیلمی با موضوع فروش یک دستگاه آپارتمان مسکونی در محدوده پونک به یک قلاده سگ که با واکنش منفی کاربران فضای مجازی همراه بود، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ قرار گرفت. با شناسایی محل بنگاه املاک مربوطه در منطقه...

وب‌گاه ورزش سه

سازمان امور مالیاتی برای مشخص شدن هویت ایجنتی که در مدت اخیر 127 میلیارد سود کرده به مهدی تاج نامه نوشت.

خبرگزاری مهر

مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از بازداشت بنگاهداری که خانه خریداری شده را به نام سگ خریدار ثبت کرده بود، خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

بنگاه املاک فروش یک دستگاه آپارتمان مسکونی در محدوده پونک به یک قلاده سگ پلمب شد.

خبرگزاری تسنیم

عضو کمیسیون تلفیق برنامه هفتم از تصویب انتقال سازمان ثبت اسناد از قوه قضائیه به دولت خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد مخبر عصر شنبه در نخستین اجلاسیه ملی مردمی سازی دولت، دولتی بودن اقتصاد را یکی از معضلات مهم کشور عنوان کرد و افزود: پیشبرد کار‌ها از طریق مردمی کردن محقق می‌شود و دولت بر این موضوع تمرکز جدی دارد و همه دستگاه‌ها مکلف شده اند که بخش بزرگی از سرمایه‌گذاری در طرح‌ها و پروژه‌های بزرگ را به مردم واگذار کنند. وی با یادآوری اینکه در دفاع مقدس، مسائل...

وب‌گاه عرشه آنلاین

دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت گفت: در حال حاضر هیچ ثبت نامی برای سهام عدالت انجام نمی‌شود و برای دریافت سود سهام عدالت نیاز به مراجعه حضوری و پرداخت هزینه‌ای نیست.

خبرگزاری مهر

معاون اول رئیس جمهور در نخستین اجلاسیه ملی مردمی سازی دولت گفت: هدف جدی دولت این است که بستر مشارکت را فراهم و برای مردم خلق ثروت کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون اول رئیس جمهور از مردمی کردن اقتصاد به عنوان راه حل تحقق شعار سال و اجرای برنامه‌های توسعه کشور یاد کرد و گفت: مهار تورم و رشد تولید جز از طریق مردمی کردن اقتصاد محقق نمی‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

احسان خاندوزی گفت: عملکرد دولت نشان داده است که در حوزه سرمایه گذاری داخلی علی رغم اینکه سال‌ها نرخ سرمایه گذاری صفر و گاهی منفی در اقتصاد کشور بوده الحمدالله در سال گذشته 6.7 افزایش سرمایه گذاری در اقتصاد ایران رخ داده است.