چهارشنبه 18 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه عصر ایران

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - قیمت هر اسکناس دلار امروز (شنبه، 28 مرداد 1402) در مرکز مبادله ارز و طلای ایران در مقایسه با روز کاری گذشته (پنجشنبه، 26 مردادماه) پنج تومان و یورو 225 تومان کاهش یافت.

وب‌گاه فرارو

معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان این‌که دولت خود را مسئولیت‌پذیر می‌داند و از محدودیت اختیارات گلایه نمی‌کند، گفت: یک وقتی رئیس جمهوری گفت صبح جمعه شنیدم بنزین گران شده، اما الان همه دولت وقت به صف شده تا مشکل را حل کند. از سویی دولت پرونده‌های باز زیادی را می‌بندد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل دیوان محاسبات کشور، دکتر سید احمدرضا دستغیب در نشست صمیمی با جمعی از خبرنگاران استان فارس که در دیوان محاسبات حضور یافته بودند با گرامیداشت شهادت شهید صارمی و تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: دیوان محاسبات یک مجموعه علمی، فنی و تخصصی است و ارتباط آن با رسانه‌ها در بسیاری از مواقع می‌تواند برای کمک به حل...

وب‌گاه گسترش

حجم معاملات و فعالیت کاربران اردینالز (Ordinals) بیت کوین، یک پروتکل توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) مبتنی بر بیت کوین، کاهش قابل توجهی را تجربه کرده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در بیست و چهارمین مجمع عالی فرماندهان و مسئولین سپاه اظهار کرد: از همان روز اول پیروزی انقلاب، تعابیر امامین انقلاب در مورد این نهاد ارزشمند، همواره باعث شادی دل و شیرینی کام دوستداران سپاه و انقلاب و ناراحتی و خشم دشمنان بوده است. این شیرین کامی را به شما و همه دوستداران انقلاب تبریک عرض می‌کنم. وی افزود:...

وب‌گاه عصر ایران

در سه ماهه اخیر 9 هزار و 500 گشت با هدف ساماندهی مشاوران املاک انجام شده که منجر به 2 هزار و 100 اخطار و 850 فقره پلمپ شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزارت اقتصاد دستورالعمل متنوع‌سازی روش‌های ورود سرمایه به کشور را برای سپرده‌گذاری بلندمدت ارزی و سرمایه‌گذاری آماده کرد که جزییات سپرده‌گذاری بلندمدت ارزی برای اخذ اقامت پنج ساله به روش حواله و اسکناس ارز و همچنین نحوه ورود سرمایه به کشور در این دستورالعمل تعیین شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

صفایی گفت: از ابتدای دولت تا به امروز از 68 پروژه زیرساختی و تجهیزاتی در بخش دریایی، 11 پست اسکله در بنادر کشور بهره برداری شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزارت اقتصاد اعلام کرد: دولت سیزدهم در نخستین روزهای آغاز به کار خود قول رونق در بازار سرمایه را به فعالان این حوزه داد و تاکید کرد آنچه در سال‌های 98 و 99 بورس را به سمت سقوط پیش برد، هرگز در این دولت تکرار نخواهد شد و بر این قول نیز استوار ماند، اما افت و خیز در تالار شیشه‌ای بخشی از ذات این عرصه محسوب می شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزارت اقتصاد اعلام کرد: سیاست دولت حذف اقتصاد زیرزمینی است و بر همین اساس است که دولت شناسنامه‌دار کردن فعالیت غیر رسمی را دنبال می‌کند.

وب‌گاه گسترش

بازار ارزهای دیجیتال در 19 آگوست به روند نزولی خود ادامه داد و در تلاش برای حفظ ارزش کل بازار بالای 1 تریلیون دلار بود.