چهارشنبه 18 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در معاملات شنبه، 33 نماد صف خرید داشتند و 143 نماد با صف فروش مواجه بودند. همچنین مجموع ارزش صف‌های فروش با افزایش 203 درصدی به هزار و 388 میلیارد تومان رسید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در این گزارش به بررسی قیمت گوشت بوقلمون در بازار پرداختیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بازار بورس تهران نه‌تنها از اولویت اول دولتی‌ها خارج شده است و بلکه از وضعیت از دست ریاست سازمان هم خارج شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

اکوایران نوشت: طبق اعلام مقامات شیلات ایران، سرانه مصرف ماهی در ایران 13.8 کیلوگرم است. اما از نگاه تولیدکنندگان ماهی این رقم زیر 7 کیلو گرم است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مجید عشقی در آخرین اظهارات خود اعلام کرده است که وضعیت بورس تهران جای نگرانی ندارد؛ اما دقیقاً بازار از نظر فعالان در بحرانی‌ترین وضعیت خود قرار دارد.

خبرگزاری تسنیم

شبکه خبری بلومبرگ با استناد به داده‌های ردیابی کالا که توسط مؤسسه تحلیلی کپلر Kpler منتشر شد، گزارش داد که برزیل خرید محصولات نفتی روسیه را افزایش داده است و واردات این محصولات در ماه جاری میلادی رکورد خواهد زد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل امور دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو گفت:: چالش‌های حوزه دارو کلان است که شاید یکی از اصلی‌ترین مواردی که نیاز به رفع چالش دارد حمایت‌های مالی ارزی و ریالی زنجیره تامین دارو است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خضریان گفت: در جلسه کمیسیون اصل نود مقرر شد وزارت بهداشت، سهمیه قانون برقراری عدالت آموزشی بر اساس سهم 30 درصدی مشخص شده در قانون را در دفترچه انتخاب رشته اعمال کند.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل شرکت بیمه ایران با تأکید براینکه نقش‌آفرینی صنعت بیمه در اقتصاد ملی افزایش یافته است، گفت: شرکت‌های زیان‌ده دولتی در برنامه هفتم توسعه از پرداخت سود معاف می شوند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

صندوق لبخند فارابی با دستیابی به بازده سالانه 27.2 درصدی به یکی از بهترین صندوق‌های درآمد ثابت بازار سرمایه تبدیل شد.

وب‌گاه گسترش

داده‌های درون زنجیره‌ای تأیید می‌کند که XRP Ledger (XRPL) از رقبای برجسته‌ای مانند بیت‌کوین، اتریوم و کاردانو در معیارهای اصلی بلاکچین بهتر عمل می‌کند.

وب‌گاه گسترش

بورس تهران امروز هم یکی از روزهای تکراری و سخت دیگر خود را سپری کرد و شاهد عقب‌نشینی در قیمت بخش عمده‌ای از نمادها بودیم. بورس فردا چگونه خواهد بود؟

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر تسهیل تردد زائران در سفرهای اربعین، بر لزوم رعایت ثبات قیمت و نظم در فروش بلیت سفرهای هوایی، ریلی و جاده‌ای تاکید کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز (شنبه، 28 مرداد 1402) در بازار تهران 27 میلیون و 700 هزار تومان معامله شد که نسبت به روز کاری گذشته (پنجشنبه، 26 مردادماه) 200 هزار تومان کاهش یافت.