چهارشنبه 18 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه عرشه آنلاین

شاید شما هم روزانه انواع کامنت‌ها و تبلیغات برای سرمایه‌گذاری و خرید انواع ارز دیجیتال یا شیوه‌های سرمایه‌گذاری در وب سایت‌ها و... را مشاهده کرده باشید

وب‌گاه خبر آنلاین

حسین انتظامی در کتاب «پرگار» نوشت: سیاست‌های تبلیغات اعم از رسانه‌ای و از جمله صدا و سیما محیطی، مجازی و.... را وضع و بر صحت اجرای آن نظارت می‌کند و اختیارات بالایی دارد، لذا ممنوعیت سابق برای حضور چهره ها در تبلیغات برای کالاها و خدمات ایرانی برداشته شده چون همه دستگاه ها منطقاً باید در خدمت درون‌زا بودن اقتصاد و تولید و ترویج کالاهای ایرانی قرار می‌گرفتند.

خبرگزاری تسنیم

وزیر امور اقتصادی و دارایی در مجمع عمومی عادی سالیانه سازمان حسابرسی از مسئولان این سازمان خواست در عرصه اصلاحات مقرراتی درون دولت و یا نهاد تنظیم گر دیگر نقش آفرینی کرده و خاستگاه ارائه پیشنهادات اصلاح مالی در کشور باشند.

خبرگزاری تسنیم

سازمان امور مالیاتی کشور در نامه ای خطاب به مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال خواستار افشای اطلاعات هویتی دلال 127 میلیارد تومانی فوتبال شد.

وب‌گاه گسترش

ارز دیجیتال RUNE توکن بومی THORChain، علی‌رغم رکود اخیر بازار، عملکرد صعودی قابل توجهی از خود نشان داده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه 12 هزار میلیارد ریال مصوبه دور دوم سفر رییس جمهور به این استان در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ابلاغ شده گفت: از این میزان اعتبار 6 هزار میلیارد ریال برای احداث و بهسازی راه های روستایی است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز نمادهای فولاد، شستا، فملی، وپاسار و حکشتی نمادهای قرمزپوش بورس بودند که بیشترین اثر را در افت شاخص کل بورس داشتند.

وب‌گاه عصر ایران

محسن منصوری: برنامه ریزی کرده بودند که اتفاقی شبیه یکشنبه سیاه رخ دهد ولی برای دولت، مصلحت کشور اهمیت دارد.

وب‌گاه گسترش

رمزارز اتریوم در 10 نوامبر 2021 به قیمت بالای 4878 دلار و ارزش بازار بی‌سابقه 548.4 میلیارد دلار دست یافت.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه عرشه آنلاین

بازنشستگان و مستمری‌بگیران محترم نیروهای مسلح می توانند فیش حقوقی مرداد ماه خود را مشاهده کنند.

وب‌گاه عصر ایران

بانک ایران زمین در سال های اخیر توانست با طراحی سرویس های مختلف بانکی در بخش تولید داخلی و حمایت از کسب و کارهای خرد تمام توان خود را به کار گیرد، تا خدماتی متمایز به مشتریان خود ارائه کند.