چهارشنبه 18 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمد مخبر در سخنانیاز مردمی کردن اقتصاد به عنوان راه حل تحقق شعار سال و اجرای برنامه‌های توسعه کشور یاد کرد و گفت: مهار تورم و رشد تولید جز از طریق مردمی کردن اقتصاد محقق نمی‌شود.

خبرگزاری تسنیم

معاون اول رئیس جمهور گفت: هدف جدی دولت سیزدهم این است که بستر مشارکت جامعه را فراهم و برای مردم خلق ثروت کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«نوزاد شیخ کامل» مدیرکل بازرگانی وزارت تجارت و صنعت دولت محلی این اقلیم امروز در افتتاحیه کنفرانس تبادلات تجاری بین کردستان عراق و ایران که در سلیمانیه برگزار شد از تصمیم ویژه کردستان عراق برای افزایش حجم تبادلات تجاری با ایران گفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: همزمان با رسانه ای شدن توافق موقت میان تهران و واشنگتن بر سر آزادی زندانی های سیاسی و اموال بلوکه شده ایران در کره جنوبی، گمانه زنی ها در باب خیز دو بازیگر برای احیای برجام افزایش یافته است. با این همه گروهی از کارشناسان با اشاره به موانع می گویند که اجرایی شدن این خواست حداقل در کوتاه مدت غیر ممکن است.

وب‌گاه خبر آنلاین

تجارت نیوز نوشت: وزارت اقتصاد دستورالعمل متنوع‌سازی روش‌های ورود سرمایه به کشور برای سپرده گذاری بلندمدت ارزی و سرمایه‌گذاری را آماده کرد؛ جزییات سپرده گذاری بلندمدت ارزی برای اخذ اقامت پنج ساله به روش حواله و اسکناس ارز و همچنین نحوه ورود سرمایه به کشور در این دستورالعمل تعیین شده است.

وب‌گاه گسترش

مرغ در میادین میوه و تره بار، فروشگاه های زنجیره ای و برخی مغازه ها با قیمت هر کیلو 75 هزار و 900 تومان عرضه می‌شود که البته قیمت آن در برخی دیگر از مغازه ها به کیلویی 80 هزارتومان هم می‌رسد.

وب‌گاه عصر ایران

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: طی چندروز آینده شاهد وقوع توفان شن و کاهش کیفیت هوا در نواحی شرقی کشور خواهیم بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بیت‌کوین در هفته اخیر 12 نزدیک به درصد از ارز خود را از دست داده است. این رویداد بسیاری از معامله‌گران بیت‌کوین در جهان را نگران کرده است.

وب‌گاه گسترش

در تاریخ 18 آگوست، قیمت بیت کوین در مدت 10 دقیقه افت ناگهانی و شدید بیش از 8 درصدی را تجربه کرد که باعث شد کل بازار ارزهای دیجیتال نیز با کاهش همراه شود. در حالی که علت دقیق این کاهش قیمت بیت کوین نامشخص است، چندین نظریه در جامعه ارزهای دیجیتال پدیدار شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بورس تهران امروز هم یکی از روزهای تکراری و سخت دیگر خود را سپری کرد و شاهد عقب‌نشینی در قیمت بخش عمده‌ای از نمادها بودیم. بورس فردا چگونه خواهد بود؟

خبرگزاری مهر

بیت الهی گفت: در منطقه دماوند درمحدوده وقوع این زمین‌لرزه، ویلاسازی گسترده در جریان است که با توجه به عبور گسل مشاء انتظار می‌رودتا تجدیدنظری دربارگذاری‌ها وساخت و سازهای این منطقه قرار گیرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

کارشناسان معتقدند ایران‌خودرو و سایپا می‌توانند ارزش اموال و دارایی خود را به‌روز کرده و آن را در قالب افزایش سرمایه، در صورت‌های مالی بنشانند، با افزایش سرمایه ثبتی، نسبت زیان انباشته به سرمایه خودروسازان اصلاح می‌شود و این 2 شرکت از شمول ماده 141 قانون تجارت خارج می‌شوند و خطر ورشکستگی آنها را تهدید نخواهد کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

حامد شادکام، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری در مجمع عمومی عادی صاحبان سهام شرکت از اقدامات سال گذشته و برنامه‌های آتی این مجموعه خبر داد. همچنین به گفته وی، در آینده، افزایش سرمایه 4 هزار میلیارد تومانی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پیش فروش اینترنتی بلیت قطار تهران - کربلا از ساعت 10 صبح روز یکشنبه 29 مرداد ماه آغاز می‌شود.