سه‌شنبه 17 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس مجلس شورای اسلامی در واکنش به حواشی ایجاد شده پس از تغییر معاون سیاسی وزیر کشور گفت: تصمیم وزیر کشور برای جابجایی معاون سیاسی، پیش از مباحث پیش آمده درباره بخشنامه به استانداران بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وحید قانعی، رئیس شعبه تعزیرات حکومتی خواف گفت: عرضه و فروش هرگونه «نان محلی» در صنوف و خوار و بارفروشی‌های این شهرستان ممنوع شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: از اواسط هفته آینده شاهد افزایش دما در نیمه غربی کشور خواهیم بود.

خبرگزاری مهر

رئیس مجلس با حضور در نشست پایان دوره دفتر تحکیم وحدت در جلسه‌ای صمیمانه و صریح به سوالات و مطالبات آن‌ها پاسخ گفت و به تبیین موضوعات مختلف که از سوی دانشجویان مطرح شده بود پرداخت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس در واکنش به حواشی ایجاد شده پس از تغییر معاون سیاسی وزیر کشور اظهار داشت: تصمیم وزیر کشور برای جابجایی معاون سیاسی، پیش از مباحث پیش آمده درباره بخشنامه به استانداران بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

برنا نوشت: قیمت نفت در معاملات روز جمعه اندکی افزایش یافت اما به نظر می‌رسد تحت تاثیر نگرانیها نسبت به کندی رشد اقتصادی چین و احتمال افزایش بیشتر نرخ بهره در آمریکا، روند صعودی 7 هفته‌ای خود را متوقف خواهد کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرعامل منطقه آزاد ارس گفت: در شهریورماه سالجاری با مدیریت منطقه آزاد ارس، اولین نمایشگاه خارجی مناطق آزاد کشور با هدف جذب سرمایه گذار و محصولات تولیدی ارس و سایر مناطق آزاد کشور در شهر ایروان برگزار خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت کنونی هرکیلو تخم مرغ درب مرغداری کماکان 10 تا 15 درصد کمتر از نرخ مصوب عرضه می شود.

وب‌گاه فرارو

یافته‌های باستان‌شناسان نشان می‌دهد زنان ایرانی از حدود پنج هزار سال پیش و شاید بیشتر از آن، از زیورآلات استفاده می‌کردند. در مقاطعی از تاریخ ایران نیز، مردان والامرتبه به مصرف‌کنندگان زیورآلات پیوسته‌اند، از طوق‌ها و دستبند‌های زرین گرفته تا عصا و شمشیر‌های جواهرنشان.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مجلس شورای اسلامی با حضور در نشست پایان دوره دفتر تحکیم وحدت در جلسه‌ای صمیمانه و صریح به سؤالات و مطالبات آن‌ها پاسخ داد.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: ورود زعفران به بورس کالا برکات زیادی برای این حوزه داشته و بر نحوه فعالیت کشاورزان نیز اثرگذار بوده است لذا آمادگی داریم تا محصولات زیادی را به بورس کالا وارد کنیم.

وب‌گاه الف

قیمت طلا در معاملات امروز به علت کاهش سوددهی اوراق بهادار و دلار آمریکا به 1894.10 دلار در هر اونس افزایش یافت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز ارزش معاملات خرد با کاهش 19 درصدی به نسبت روز معاملاتی قبل به رقم 3 هزار و 305 میلیارد تومان رسید که کمترین رقم در 6 ماه گذشته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شاخص بورس تهران همچنان روند خط افقی را روی نمودار انتخاب کرده است و بدون تغییرات چندان مهمی در محدوده‌های کمتر و یا بیشتر از 2 میلیون واحدی نوسان می‌کند. شاخص برای عبور از این وضعیت نیاز به شوک خبری مثبتی دارد تا روند خود را تغییر دهد.