سه‌شنبه 17 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نزدیک به 5 دهه است که کشور ما با تورم مزمن دو رقمی مواجه است، آن‌هم در‌حالی‌که مساله تورم کم‌وبیش در بسیاری از کشورهای جهان حل‌وفصل شده است. به بیانی دیگر، اقتصاددانان اگر بر سر هر پدیده اقتصادی دیگری نیز با یکدیگر اختلاف‌نظر داشته باشند، دست‌کم بر سر پدیده تورم به اجماع رسیده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

پلیس سوئد زنی را که در مقابل سفارت ایران در استکهلم سعی داشت جلوی هتک حرمت به قرآن از سوی یک فرد را بگیرد، بازداشت کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: موزه گوهر و آرایه‌های تاریخی در مجموعه دفینه، واقع در بلوار میرداماد تهران، جایی است که می‌توان گنجینه‌ای فاخر و منحصر به فرد از جواهرات و زیورآلات تاریخی ایران را مشاهده کرد.

وب‌گاه ورزش سه

حسین شهریاری، عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد پاداش‌های بلوکه شده این تیم صحبت کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ترامپ در یک پیام ویدئویی در واکنش به توافق ایران و آمریکا گفت: «این مورد دیگری از تسلیم شدن بایدن و مصداقی از ذلت بیشتر ایالات متحده آمریکا در صحنه جهان است. اما حتی بدتر از آن، این تصمیم به شدت مرگبار خواهد بود.»

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در قالب یک نظرسنجی، پیش‌بینی 10 کارشناس بازار سرمایه درباره روند بازار و شاخص کل بورس، در هفته پیش‌رو گردآوری شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کاخ السلام جده روز جمعه میزبان وزیرخارجه ایران بود تا نخستین دیدار سطح بالای یک مقام ایرانی با یک مقام ارشد عربستان هشت سال پس از قطع روابط دیپلماتیک و دو دهه پس از تنش فراگیر میان دو کشور رقم بخورد.

وب‌گاه فرارو

با افت 3/1 درصد شاخص کل بورس تهران در هفته منتهی به 25 مرداد حالا دقیقا یک ماه است که شاهد نوسان زیگزاگی شاخص کل بورس تهران حول محور دو میلیون واحد هستیم. این روند نوسانی تا چه زمانی ادامه خواهد یافت؟

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره مسائل مالی و وضعیت نقل و انتقالاتی این تیم توضیحاتی را بیان کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور گفت: تردد روان در پایانه های مرزی همزمان با آغاز عملیات اربعین گزارش شده و ترافیک سنگین در محور قزوین _ کرج گزارش شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امام جمعه کرج با اشاره به رسانه های زرد گفت: آنها در زمین دشمن بازی می کنند و ادامه داد: دستگاه های متولی بیدار شوند و اقدامی راجع به این زرد نویس ها داشته باشند که تا فرصت پیدا می کنند یک چنگی به صورت اسلام و انقلاب می اندازند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

با انتشار اخبار نادرست درباره انحلال یک بانک خصوصی، بانک مرکزی ضمن رد این شایعه، توضیحاتی از ساماندهی بانک‌های ناتراز ارایه کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یش‌نویس لایحه «کشتیرانی تجاری ایران» برای ارائه به مجلس شورای اسلامی در نشست کمیسیون حقوقی قضایی هیئت دولت در مشهد تصویب شد.

وب‌گاه عصر ایران

26 نماینده جمهوری‌خواه مجلس سنای آمریکا در نامه‌ای از دولت جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا خواسته‌اند درباره توافق مبادله زندانی با ایران توضیح دهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: در پی کاهش معاملات و قیمت‌ها در بازار مسکن که از خردادماه ایجاد شده، قیمت‌های اعلامی نیز در مسیر کاهش تدریجی به سر می‌برد و نرخ مصالح ساختمانی نیز با افت مواجه شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: لوکزامبورگ اولین کشور در جهان شد که در سال 2020 کرایه تمام وسایل حمل و نقل عمومی را لغو کرد و حال سه سال بعد، ساکنان از این طرح راضی‌تر از هر موقع دیگری هستند