سه‌شنبه 17 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: معاون رئیس جمهور در دومین دوره طرح حامیم و در نشست صمیمی، پرشور و صریح با 550 نفر از دانشجویان و اعضای تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های سراسر استان کرمان، گفت: امروز به قدری افراد کارآمد، تحصیل کرده، نخبه، متعهد و دلسوز در کشور وجود دارد که مردم خود را معطل شرط و شروط عده ای مدعی که سوابقشان برای همگان روشن است، نخواهد کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون اجرایی رئیس جمهور از نتایج نخستین جلسه رفع موانع تولید که با حضور رئیس جمهور برگزار شده بود، گزارشی ارائه داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون اجرایی رئیس جمهور از نتایج نخستین جلسه رفع موانع تولید که با حضور رئیس جمهور برگزار شده بود، گزارشی ارائه داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس دانشکده اقتصاد دانشگاه امام صادق علیه السلام گفت: ادامه روند صعودی صادرات موجب خواهد شد تا حبابی که در بازار ارز وجود دارد تخلیه شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس هواشناسی گفت: هشدار سطح زرد برای وزش باد وبارش باران در بسیاری از نقاط کشور صادر شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور گفت: زائران اربعین بلیت را تنها از سایت های شرکت های هواپیمایی و سایت های مجاز خریداری کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس هواشناسی کشاورزی تاکید کرد: با توجه به وزش باد و رگبار باران به کشاورزان و گلخانه داران توصیه می شود مراقب محصولات خود باشند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سید محمد مهدی حسینی همدانی، امام جمعه کرج: رسانه های زرد در زمین دشمن بازی می کنند. دستگاه های متولی بیدار شوند و اقدامی راجع به این زرد نویس ها داشته باشند که تا فرصت پیدا می کنند یک چنگی به صورت اسلام و انقلاب می اندازند

وب‌گاه عصر ایران

رستگاری از پرتاب ماهواره طلوع 3 از محصولات گروه فضایی شرکت صنایع الکترونیک ایران در سال جاری خبر داد و گفت: امسال که این ماهواره به فضا پرتاب شد، اطلاعات تصویری و مخابراتی را برای ایران عزیز ارسال خواهد کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حسین نظری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران می گوید انتقال بازار نشدنی است و اما انتقال انبارکالاها در بازار می تواند بخشی از مشکلات را برطرف کند

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مجلس در واکنش به حواشی ایجاد شده پس از تغییر معاون سیاسی وزیر کشور گفت: تصمیم وزیر کشور برای جابجایی معاون سیاسی، پیش از مباحث پیش آمده درباره بخشنامه به استانداران بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر نفت از عادی شدن روال سوخت‌رسانی در کشور خبر داد و گفت: به هموطنان قول می‌دهم، دولت هیچ برنامه‌ای برای افزیش قیمت بنزین ندارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت کنونی هرکیلو تخم مرغ درب مرغداری کماکان 10 تا 15 درصد کمتر از نرخ مصوب عرضه می شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، به اطلاع هموطنان گرامی می‌رساند، یکی از وظایف ذاتی بانک مرکزی پایش شبکه بانکی و نظارت مستمر و مبتنی بر ریسک در خصوص بانک‌ها و موسسات اعتباری غیربانکی است. اقدامات نظارتی و انضباطی در خصوص هر یک از بانک‌ها و موسسات اعتباری غیربانکی نیز به تفکیک و متناسب با نتایج حاصل از نظارت‌های مزبور، همواره در دستور کار بانک مرکزی بوده است. جهت...

وب‌گاه خبر آنلاین

اکو ایران نوشت: شاخص بورس تهران همچنان روند خط افقی را روی نمودار انتخاب کرده است و بدون تغییرات چندان مهمی در محدوده‌های کمتر و یا بیشتر از 2 میلیون واحدی نوسان می‌کند. شاخص برای عبور از این وضعیت نیاز به شوک خبری مثبتی دارد تا روند خود را تغییر دهد.