سه‌شنبه 17 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: تردد وسایل نقلیه در محور چالوس و آزادراه تهران - شمال مسیر (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در این هفته کاری شاخص کل بورس با کاهش 3.11 درصدی در ارتفاع 1 میلیون و 973 هزار واحدی ایستاد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصاد و دارایی با 17 روز بخشودگی جرایم بیمه شخص ثالث همزمان با اربعین حسینی و هفته دولت موافقت کرد.

خبرگزاری تسنیم

عضو اتاق بازرگانی ایران گفت: آزادسازی منابع ارزی بلوکه شده ایران می تواند تاثیر بسزایی در بازار به خصوص قیمت ارز و کاهش قیمت کالاهای اساسی داشته باشد.

خبرگزاری تسنیم

معاون وزیر دفاع با اشاره به افزایش صادرات تسلیحات نظامی ایران به سایر کشورها گفت: ایران در گذشته واردکننده تسلیحات نظامی بود اما اکنون جزو 10 کشور برتر دنیا در حوزه صنعت دفاعی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در بیانیه انتخاباتی خود که با حضور رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برگزار شد، بر وحدت و همگرایی احزاب سیاسی تاکید کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

بنزین بار دیگر بر صدر اخبار رسانه‌ها نشسته است و مقامات دولتی بیش از هر زمانی دیگری درباره‌ی برنامه‌های آتی خود در خصوص بنزین اطلاع‌رسانی می‌کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغداران میهن گفت: قیمت کنونی هرکیلو تخم مرغ درب مرغداری کماکان 10 تا 15 درصد کمتر از نرخ مصوب عرضه می شود.

وب‌گاه گسترش

امام جمعه کرج در پایان با طرح سوال از وزیر راه و شهرسازی و انتقاد از برنامه‌های پایانه‌های مسافرتی، گفت: چرا که در این برنامه ریزی به مساله نماز اهمیتی داده نمی‌شود. زمان حرکت قطارها سر ظهر است یا عده‌ای در هواپیماها نمازشان قضا می‌شود. باید گفت برنامه ریزی در دست شما باشد و دوستان به احکام دین توجه داشته و ملزم باشند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس مجلس در واکنش به حواشی ایجاد شده پس از تغییر معاون سیاسی وزیر کشور گفت: تصمیم وزیر کشور برای جابجایی معاون سیاسی، پیش از مباحث پیش آمده درباره بخشنامه به استانداران بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مرکز مدیریت راه‌های کشور از ممنوعیت تردد در محور چالوس مسیر جنوب به شمال تا اطلاع ثانوی خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بانک مرکزی اعلام کرد که بلوکه کردن بخشی از وام یا سپرده به عنوان شرط پرداخت تسهیلات ممنوع است

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قیمت هرکیلو ران گوسفندی 400تا500 هزارتومان و ران گوساله حدود 480هزارتومان است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا اعلام شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان صنایع الکترونیک ایران از پرتاب ماهواره طلوع 3 از محصولات گروه فضایی صاایران در سال جاری خبر داد و گفت: امسال این ماهواره به فضا پرتاب شد و اطلاعات تصویری و مخابراتی را برای ایران عزیز ارسال خواهد کرد.