سه‌شنبه 17 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه الف

سکه امامی نسبت به دیروز با کاهش نزدیک به 150 هزار تومانی مواجه شده و به کانال 27 میلیون تومان رسیده است.

خبرگزاری دانشجو

قیمت دلار و انواع سکه در جریان معاملات امروز بازار ارز و طلا، نسبت به روز گذشته بدون تغییر باقی ماند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پس از تخلف 220 میلیارد تومانی شرکت الحاوی، سازمان غذا و دارو این شرکت را 1100 میلیارد تومان جریمه کرد و این شرکت در واکنش به این جریمه، فعالیت خود را متوقف کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مرکز بهبود فضای کسب‌وکار می‌گوید با هماهنگی شهرداری‌ها زیرساخت‌های ساماندهی دستفروشان در حال شکل‌گیری است و تا آخر سال دستفروشان کد یکتا می‌گیرند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نشست مشترک دانشگاه آزاد اسلامی و وزارت راه و شهرسازی در راستای طرح تأمین مسکن دانشگاه با حضور سعید صابونی رئیس مرکز عمران، املاک و مستغلات دانشگاه آزاد اسلامی، مهندس ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن، مهندس محمدمهدی بلوردی سرپرست معاونت فنی و مهندسی سازمان ملی زمین و مسکن و روسا و مجریان طرح‌های عمرانی و حقوقی 11 استان دانشگاه آزاد اسلامی...

خبرگزاری مهر

سکه امامی نسبت به دیروز با کاهش نزدیک به 150 هزار تومانی مواجه شده و به کانال 27 میلیون تومان رسیده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت دلار ساعتی شد. قیمت دلار امروز در حال بازی در کف کانال 49 هزار تومانی است. بازیگران افزایشی و کاهشی در نبرد با یکدیگر، ساعتی دلار را صعودی می‌کنند و ساعتی دیگر نزولی. کارشناسان اما بر این باورند که دلار برای تعیین روند، منتظر خبرهای تعیین‌کننده سیاسی است که پیامدهای عملیاتی آن در اقتصاد هویدا باشد.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با بیان بر اساس مصوبه قانونی موظفیم تحویل بنزین و نفت‌گاز در جایگاه‌ها بر اساس کارت‌های سوخت شخصی به مردم تحویل دهیم، گفت: کارت‌های اضطراری را هم در جایگاه‌ها داریم تا اگر مردم به هر دلیلی نیاز پیدا کردند از این کارت‌ها استفاده کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (چهارشنبه، 25 مرداد) با چهار هزار و 496 واحد کاهش، در ارتفاع یک میلیون و 973 هزار واحد ایستاد.

وب‌گاه 55 آنلاین

بیایید تصور کنیم شما علاقه‌مند به صنعت مد و پوشاک هستید و می‌خواهید از این راه درآمدی داشته باشید. احتمالاً اولین فکری که به ذهنتان خطور می‌کند این است که کسب‌وکاری در این حوزه راه بیندازید و لباس‌هایی را که خودتان طراحی کرده‌اید از طریق پلت‌فرمی آنلاین به فروش برسانید، یا اگر تجربه سرمایه‌گذاری در بازار سهام داشته باشید، اقدام به خرید سهام باارزش شرکت‌هایی مانند نایک و لولو لمون کنید....

وب‌گاه خبر آنلاین

اعتماد نوشت: شانزدهم تیر ماه یعنی بیش از یک ماه پیش، خبری عجیب با این مضمون در فضای رسانه‌ای کشور به سرعت پیچید: «حکم انتصاب معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور ابطال شد.»

خبرگزاری تسنیم

ارزش روبل روسیه در برابر دلار آمریکا در روز سه شنبه صعود کرد و به 97 واحد در برابر هر دلار رسید.