سه‌شنبه 17 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با بیان بر اساس مصوبه قانونی موظفیم تحویل بنزین و نفت‌گاز در جایگاه‌ها بر اساس کارت‌های سوخت شخصی به مردم تحویل دهیم، گفت: کارت‌های اضطراری را هم در جایگاه‌ها داریم تا اگر مردم به هر دلیلی نیاز پیدا کردند از این کارت‌ها استفاده کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (چهارشنبه، 25 مرداد) با چهار هزار و 496 واحد کاهش، در ارتفاع یک میلیون و 973 هزار واحد ایستاد.

وب‌گاه 55 آنلاین

بیایید تصور کنیم شما علاقه‌مند به صنعت مد و پوشاک هستید و می‌خواهید از این راه درآمدی داشته باشید. احتمالاً اولین فکری که به ذهنتان خطور می‌کند این است که کسب‌وکاری در این حوزه راه بیندازید و لباس‌هایی را که خودتان طراحی کرده‌اید از طریق پلت‌فرمی آنلاین به فروش برسانید، یا اگر تجربه سرمایه‌گذاری در بازار سهام داشته باشید، اقدام به خرید سهام باارزش شرکت‌هایی مانند نایک و لولو لمون کنید....

وب‌گاه خبر آنلاین

اعتماد نوشت: شانزدهم تیر ماه یعنی بیش از یک ماه پیش، خبری عجیب با این مضمون در فضای رسانه‌ای کشور به سرعت پیچید: «حکم انتصاب معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور ابطال شد.»

خبرگزاری تسنیم

ارزش روبل روسیه در برابر دلار آمریکا در روز سه شنبه صعود کرد و به 97 واحد در برابر هر دلار رسید.

خبرگزاری تسنیم

عضو هیئت مدیره انجمن انبوه سازان تهران با اشاره به بروکراسی شدید در بخش ساخت و ساز، گفت: سازندگان به عنوان بازوی کمکی دولت و عامل چهارم در اجرای پروژه های ساخت مسکن نقش موثری دارند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس مرکز بهبود فضای کسب‌وکار می‌گوید با هماهنگی شهرداری‌ها زیرساخت‌های ساماندهی دستفروشان در حال شکل‌گیری است و تا آخر سال دستفروشان کد یکتا می‌گیرند.

خبرگزاری مهر

وزارت امور اقتصادی و دارایی جزئیات سهام مازاد سهامداران بانک های خصوصی که مجمع آنها تاکنون برگزار شده است را اعلام کرد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس اتاق بازرگانی استان گیلان گفت: واردکنندگان نهاده های دامی با توجه به تخصیص و تامین ارز از سوی دولت، آمارهای غلط و بالایی را در مصرف سرانه اعلام می کنند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی گفت: ما فروشنده محصولات تولیدی هستیم و نقشی در قیمت ها نداریم اما در صورتی که نرخ ارز 2 ماه و نیم ثابت بماند، تولید کنندگان نیز محصولات خود را با قیمت های جدید در اختیار فروشندگان قرار می‌دهند.

خبرگزاری مهر

اخیرا سازمان هواپیمایی کشور طی بخشنامه ای رسمی فروش بلیت چارتری را طی بازه زمانی اربعین ممنوع اعلام کرد اما هنوز در برخی از سایت‌ها شاهد فروش بلیت چارتری به مقصد نجف با قیمت بالا هستیم.

خبرگزاری دانشجو

گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو: 25 نهاد تخصصی حوزه معماری و شهرسازی امروز طی نامه‌ای به خسرو دانشجو معاون جدید شهرسازی و معماری وزارت راه و شهرسازی که اخیرا جایگزین خانم فرزانه صادق مالواجرد شده است پیشنهادات خود را در راستای تحقق وعده ساخت 4 میلیون مسکن ظرف دولت سیزدهم مطرح کردند. بنابراین گزارش پس از گذشت بیش از 2 سال از عمر دولت سید ابراهیم رئیسی آمار دقیقی از میزان پیشرفت طرح نهضت...

خبرگزاری فارس

وب‌گاه مشرق نیوز

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، امروز بر اساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر 27 میلیون و 950 هزار تومان است.

خبرگزاری مهر

بیش از 200 تشکل دانشجویی به گسترش بی رویه مناطق آزاد در کشور در نامه ای، اعتراض خود را به مقامات کشور اعلام کردند.

وب‌گاه گسترش

ششمین دوره انتخابات هیأت مدیره های نظام پرستاری کشور، مهر ماه برگزار می شود و در همین حال، برخی گروه ها به دنبال رأی آوری از طریق پروژه ناامیدسازی جامعه پرستاری هستند.