سه‌شنبه 17 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری تسنیم

نظام جدید ارزش‌گذاری دارایی‌های نامشهود با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس جمهوری، وزیر امور اقتصادی و دارایی و رییس صندوق نوآوری و شکوفایی رونمایی شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بازار سهام آخرین روز کاری هفته را همانند دو سه ماهه اخیر، همچنان وضعیتی متعادل رو به منفی داشت و در نهایت با نزول به کار خود در این هفته پایان داد؛ بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با ریزشی 4500 واحدی به 1 میلیون و 973 هزار واحد رسید و همچنین نتوانست موفق به پس‌گیری کانال 2 میلیون واحدی شود، و نیز شاخص کل هم‌وزن نیز با...

وب‌گاه گسترش

خرید مسکن در محدوده غرب تهران یکی از پرطرفدارترین انتخاب ها برای سرمایه دگذاری و همچنین سکونت است. دسترسی خوب و خوش آب و هوا بودن از مزیت های خانه دار شدن در این محدوده است.

خبرگزاری تسنیم

بازار سرمایه آخرین روز کاری هفته را همانند روزهای گذشته، با افت ارتفاع در شاخص کل به پایان رساند و ارزش معاملات در روز جاری به کمتر از 4 هزار میلیارد تومان نزول کرد.

خبرگزاری تسنیم

امروز در بازار آزاد قیمت طلای 18عیار هر گرم 2 میلیون و 316هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 27 میلیون و 950هزار تومان است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید مجتبی خیام نکویی، امروز در دومین رویداد فناوری‌های نوین کشاورزی با بیان اینکه خرید تضمینی گندم امسال از 9.7 میلیون تن عبور کرده است، گفت: این میزان خرید نسبت به سال گذشته 2.5 میلیون تن افزایش دارد. معاون وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه نیاز گندم کشور ماهانه یک میلیون تن است، گفت: حدود 1.5 میلیون تن هم نیاز بخش صنعت است که در مجموع با 13.5...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیر ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان گفت: علی رغم محدودیت های تغییر اقلیم تا سال 2050 باید 70 درصد بر آمار تولید غذای کشور افزوده شود.

وب‌گاه منیبان

میزان افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی برای سال 1402 به تفکیک ردیف 1 تا 19 اعلام شد.

خبرگزاری تسنیم

نایب رئیس اتحادیه مشاور املاک با بیان اینکه " در کشور 185 هزار مشاور املاک دارای پروانه داریم" گفت: جمعیت مشاوران املاک باعث اذیت خودشان شده و به یک خودخوری افتاده‌اند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس مسکن گفت: با اجرای طرح توسعه افقی در شهرها ما شاهد کاهش 25 درصدی ساخت مسکن خواهیم بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

ششمین دوره انتخابات هیأت مدیره های نظام پرستاری کشور، مهر ماه برگزار می شود و در همین حال، برخی گروه ها به دنبال رأی آوری از طریق پروژه ناامیدسازی جامعه پرستاری هستند.

وب‌گاه عصر ایران

وضع امسال خیلی بهتر از پارسال شده است و با هماهنگی بین بانک مرکزی و سازمان برنامه بودجه انجام گرفت، نسبت به سال گذشته وضعیت بهتری داریم و ذخایر دارویی را افزایش داده‌ایم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون وزیر جهاد گفت: با استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان ظرف مدت چندسال امکان رسیدن به خوداتکایی 90 درصدی در محصولات اساسی دست یافتنی است.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل راه‌آهن با بیان این‌که قانون رفع موانع تولید در پستوهای بروکراسی کشور خاک می خورد، گفت: حمل 10 میلیون تن بار از طریق ریل 200 میلیون تومان عایدی برای کشور دارد.

خبرگزاری تسنیم

رییس سازمان راهداری با اشاره به راه‌اندازی پویش راه نجات در ایام اربعین 1402 گفت: این پویش با هدف تسهیل و تسریع درجابه‌جایی زائران در نظر گرفته شده است.