سه‌شنبه 17 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه دنیای اقتصاد

برخی از فعالان بازار معتقدند اگر اسکناس آمریکایی در روز جاری مسیر رشد را دنبال کند این امر ممکن است اثر کاهش قیمت طلا بر روی قیمت سکه را کمتر کند.

خبرگزاری تسنیم

بررسی جزییات آزادسازی منابع ارزی بلوکه شده بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در 2 بانک کره جنوبی حاکی از پیچیدگیهای فنی قابل توجه میباشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فروش فوری وانت آریسان 2 دوگانه سوز از امروز آغاز شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: بیست و دوم مرداد، اخبار رسانه‌ها در مورد گوشت قرمز و ارز نیماییِ واردات آن، ضد و نقیض بود؛ اوایل صبح، اخباری از تغییر گروه ارزیِ گوشت بیرون آمد به همراه یک نامه‌ی رسمی که نشان می‌داد قرار است تغییراتی در ارز گوشت اعمال شود؛ آیا بازهم موج جدید گرانی در راه است؟

وب‌گاه گسترش

تحلیلگر آمریکایی پیش‌بینی کرد قیمت نفت در یک روند صعودی، به سوی مرز 90 دلار پیش می‌رود.

خبرگزاری تسنیم

خبر آزادسازی دارایی های بلوکه شده ایران در کره جنوبی بازار ارز این کشور را تحت تاثیر قرار داده و سرمایه گذاران نگران تاثیر منفی این انتقال سرمایه بر ارزش وون هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک فعال کارگری گفت: گوشت قرمز کیلویی 550 هزار تومان است یعنی یک کیلو گوشت قرمز معادل دو روز دستمزد یک کارگر حداقل‌بگیر!

خبرگزاری دانشجو

ابوالقاسم حکیمی‌پور، اقتصاددان و فارغ‌التحصیل توسعه از دانشگاه کالیفرنیا در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو در خصوص اهمیت برخورد بانک مرکزی با صرافان متخلف گفت: بانک مرکزی رویکرد قابل قبولی را در پیش گرفته و تداوم اقداماتی مانند برخورد با صرافان و سفته بازان در نهایت به نفع اقتصاد کشور خواهد بود. وی افزود: برخورد بانک مرکزی با صرافان متخلف و انحلال کانون صرافان از این جهت...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

قیمت هر اونس طلا امروز با 0.09 درصد افزایش به 1903 دلار و 78 سنت رسید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

قیمت هر اونس طلا امروز با 0.09 درصد افزایش به 1903 دلار و 78 سنت رسید

وب‌گاه عصر ایران

توفیقی با اشاره به گرانی کالاهای پروتئینی مانند گوشت می‌گوید: گوشت قرمز کیلویی 550 هزار تومان است یعنی یک کیلو گوشت قرمز معادل دو روز دستمزد یک کارگر حداقل‌بگیر.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، به نقل از الجزیره، مناطق آزاد و ویژه اقتصادی نقش عمده‌ای در اقتصاد کشور‌های توسعه یافته ایفا می‌کنند و ایران تحت چهار دهه تحریم‌های سازمان ملل و آمریکا، برای توسعه اقتصاد خود به مناطق ویژه و آزاد خود متکی است. الجزیره در ادامه آورده است: در همین خصوص با حجت عبدالملکی، سیاستمدار ایرانی، مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری - صنعتی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تکنکالیست‌ها می‌گویند در شرایط فعلی سکه حمایت محدوده 27 میلیون و 800 هزار تومان را پیش رو دارد و در صورتی که از دست برود، حمایت روانی نیمه کانال 27 میلیون تومانی پیش روی آن قرار می گیرد.

خبرگزاری تسنیم

یک کارشناس حوزه حکمرانی با اشاره به اینکه خردشدن اراضی کشاورزی تبعات جبران‌ناپذیری دارد، گفت: هرچه اراضی کشاورزی بزرگ‌تر و یکپارچه باشند ارائه خدمات دولتی، توسعه صنعتی بخش کشاورزی، رعایت الگوی کشت، آمایش سرزمینی و مصرف بهینه منابع آبی راحت‌تر است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزارت اقتصاد جزئیات سهام مازاد سهامداران بانک‌های خصوصی که مجمع آن‌ها تاکنون برگزار شده است را اعلام کرد.

وب‌گاه گسترش

قیمت هر اونس طلا امروز با 0.09 درصد افزایش به 1903 دلار و 78 سنت رسید.