دوشنبه 16 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه گسترش

در این گزارش به بررسی نرخ های پیشنهادی فروش واحدهای مسکونی در مناطق مختلف تهران در سال 88 پرداختیم.

خبرگزاری دانشجو

امروز در بازار آزاد قیمت طلای 18عیار هر گرم 2 میلیون و 340 هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 28 میلیون و 300هزار تومان است.

وب‌گاه عصر ایران

همتی تاکید کرد: هنگامی که انعقاد قرارداد به ارز محلی انجام می‌شود، باید موضوع حفظ ارزش آن در مقابل سایر ارزها دیده شود که در قرارداد با کره دیده نشده بود. ولی در قرارداد مربوط به دریافت دینار در عراق، این موضوع، در دوره مسئولیت من، در قرارداد دیده شد. اینگونه خبرسازی از سوی رسانه‌های دولتی یک نوع شارلاتانیزم خبری و نوعی تلاش مذبوحانه است و دردی هم از دولت سیزدهم دوا نمی‌کند.

خبرگزاری تسنیم

برای اولین بار بعد از انقلاب اسلامی کاغذ کتب درسی در سال جاری به‌طور کامل در داخل کشور تامین می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت دلار و سکه در بازار امروز دوشنبه 23 مرداد ماه نسبت به روز قبل تقریبا رنج بود. اما قیمت طلا 18 عیار مسیر رشد را دنبال کرد.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری مهر

اهواز - دبیر کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات خوزستان از پلمب 152 بنگاه معاملات املاک متخلف در این استان خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

معاون اول رئیس جمهور بانک مرکزی و بانک‌های عامل را مکلف کرد ارز و تسهیلات مصوب مورد نیاز کارخانه‌های تولید کاغذ را با اولویت در اختیار آن‌ها قرار دهند تا روند تولید با مشکل مواجه نشود.

خبرگزاری تسنیم

معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ضمن بازدید از بورس تهران، از تشکیل کارگروهی تخصصی به منظور سهیم کردن مردم در اقتصاد هسته ای با استفاده از ساز و کار بورس خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

این نمایندگان خواستار اعاده لایحه متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان با شاغلین. شدند

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس بازار سرمایه گفت: در معاملات امروز سرانه خرید افراد حقیقی امروز 22 میلیون و 900 هزار تومان و سرانه فروش 22 میلیون و 600 هزار تومان بود.

خبرگزاری تسنیم

سازمان نظام مهندسی ساختمان با عدم بروزرسانی تعرفه خدمات مهندسی و ابلاغ غیرواقعی هزینه ساخت وساز، نقش خدمات مهندسی را در کیفیت مسکن نادیده انگاشته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته در جلسه کارگروه کاغذ و نشر برای اولین بار بعد از انقلاب اسلامی کاغذ کتب درسی در سال جاری بطور کامل در داخل کشور تامین می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مجید شهماروند، حقوقدان، طی یادداشتی که متن آن در اختیار خبرگزاری دانشجو قرار گرفت نوشت: عدالت از جمله مفاهیم مهم و ارزشمند در حقوق است که برقراری آن یکی از اهداف نظام قضایی است و دسترسی به دادگستری نیز مقدمه دسترسی به عدالت است؛ به این معنا که بدون شناسایی و تضمین حق دادخواهی و حق دسترسی به دادگاه مستقل و بی‌طرف، سخن گفتن از دادرسی منصفانه فاقد مبنای...

وب‌گاه عرشه آنلاین

هیأت عمومی دیوان عدالت اداری بخشنامه سازمان امور مالیاتی درخصوص مشمول «مالیات بر درآمد حقوق» قرار دادنِ مزایای جانبی و پاداش کارکنان دولت و کارگران را ابطال کرد.