دوشنبه 16 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه گسترش

اصلاح قیمتی ریپل (XRP) با پشتیبانی مناسبی در حمایت 0.6 دلار مواجه شده است. ریپل پس از سه هفته کاهش، زیان 36.5 درصدی را برای سرمایه‌گذاران خود به همراه داشت، به صورتی که قیمت آن از 0.938 دلار در تاریخ 13 جولای به 0.596 دلار کاهش یافت.

خبرگزاری دانشجو

حمیدرضا آرامی دبیرکارگروه عمران و شهرسازی مرکز تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجو گفت: از مزایای توسعه افقی سرعت بالای اتمام و به بهره‌برداری رسیدن پروژه‌هاست. در پروژه‌های ویلایی به دلیل تک مالکی بودن چالش‌های ساخت به حداقل خود رسیده، در نتیجه هم سرعت آن بالا می‌رود و هم انگیزه برای ادامه ساخت بیشتر خواهد شد. آرامی با تاکید بر اینکه سرعت بالای ساخت در شرایط اقتصادی...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سید محمد حسینی گفت: جهاد فقط منحصر به جنگ نظامی و سخت نیست بلکه در مقابل جنگ نرم و رسانه‌ای نیز معنا دارد.

وب‌گاه الف

معاون اول رئیس جمهور با تاکید بر اینکه رویکرد جدی دولت حمایت از تولید کنندگان کاغذ است، بانک مرکزی و بانک‌های عامل را مکلف کرد ارز و تسهیلات مصوب مورد نیاز را در اختیار آنها قرار دهند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیر نظارت و بازرسی محصولات سازمان جهادکشاورزی خراسان رضوی گفت: پیگیری‌های انجام شده درنهایت منجر به توقف فروش اینترنتی انواع نان یارانه‌ای در مشهد شد.

وب‌گاه الف

قیمت سکه امامی نسبت به دیروز تفاوت چندانی نداشته و در کانال 28 میلیون تومان نوسان می‌کند.

وب‌گاه عصر ایران

هیچ توجیهی وجود ندارد که در پایتخت کشور، نهادی (قرارگاه جهادی مسکن شهرداری تهران) وجود داشته باشد که بدون همسویی با اقدامات دولت، اقدام به اعطای مجوزهای جدید ساخت‌وساز کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز (دوشنبه، 23 مرداد 1402) در بازار تهران 28 میلیون و 200 هزار تومان معامله شد که نسبت به روز گذشته 200 هزار تومان کاهش یافت.

خبرگزاری مهر

رئیس سابق فدراسیون فوتبال تاکید کرد تا زمانی که منبع اصلی درآمد فوتبال که حق پخش است را به این رشته ندهند، وضعیت همین است و هیچ اتفاق مثبتی رخ نخواهد داد.

وب‌گاه منیبان

شاخص کل بورس بر خلاف روزهای گذشته از ساعات ابتدایی امروز روند صعودی را تجربه کرد و نهایتا با رشد حدود 9000 واحدی نسبت به روز گذشته روی یک میلیون و 997 هزار واحد ایستاد.

خبرگزاری مهر

وزارت صمت در نامه ای به سازمان توسعه تجارت موضوع سیستمی شدن ثبت سفارش شمش طلا را اعلام کرد.

وب‌گاه گسترش

در روزهای اخیر تصویری از بخشنامه سازمان توسعه تجارت منتشر شده بود که بر اساس آن مصوبه نهمین جلسه کارگروه بازگشت ارز حاصل از صادرات مبنی بر رفع محدودیت از کارت‌های بازرگانی صادرکنندگان سال 1401 به منظور ایفای تعهدات ارزی حاصل از صادرات به روش واردات از محل صادرات خود در قبال اخذ تعهدنامه محضری با بند (32) ماده (10) آئین نامه اجرایی قانون مقررات صادرات و واردات مغایرت دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روز دوشنبه خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار سهام مثبت شد و 10 میلیارد تومان پول حقیقی به بازار سهام وارد شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بر اساس معاملات بازار مبادله ارز و طلای ایران، قیمت هر اسکناس دلار امروز (دوشنبه 23 مردادماه) با کاهش نسبت به روز کاری قبل 41 هزار و 326 تومان و قیمت حواله دلار 37 هزار و 569 تومان اعلام شد. در تابلوی معاملاتی مرکز مبادلات ارزی در روز جاری، نرخ اسکناس یورو با افزایش نسبت به روز کاری قبل معادل 45 هزار و 377 تومان، و نرخ حواله یورو 41 هزار و 251...