دوشنبه 16 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری مهر

قیمت سکه امامی نسبت به دیروز تفاوت چندانی نداشته و در کانال 28 میلیون تومان نوسان می‌کند.

خبرگزاری مهر

معاون اول رئیس جمهور با تاکید بر اینکه رویکرد جدی دولت حمایت از تولید کنندگان کاغذ است، بانک مرکزی و بانک‌های عامل را مکلف کرد ارز و تسهیلات مصوب مورد نیاز را در اخیار آنها قرار دهند.

وب‌گاه خبر آنلاین

نه تنها وزیر امور اقتصادی و دارایی بلکه وزیر نفت در کنار سایر مقامات دولتی بر این نکته تاکید دارند که برنامه‌ای برای افزایش قینت بنزین در دستور کار نیست.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری مهر

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: آزادسازی منابع بلوکه شده ایران قطعاً برای ما گشایش‌های اقتصادی به دنبال خواهد داشت و این منابع به چرخه اقتصادی کشور وارد می‌شود.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

شاخص کل بازار بورس و شاخص هم وزن به ترتیب با رشدی 9 هزار واحدی و 4 هزار و 500 واحدی به کار خود در روز جاری پایان دادند.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: فساد امروز در جامعه ما یکی از مشکلات محوری است. در این که این فساد چه شکل و شمایلی دارد، سیستماتیک است یا یک اژدهای هفت سر. نظرات مختلفی وجود دارد اما فرشاد مومنی نگاهی متفاوت به آن دارد و سخنانش یک نگرانی جدی را نمایان می کند... آیا کسی به فکر هست؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

سوالات متداول و پاسخ‌های مرتبط در زمینه نحوه ثبت‌نام و دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج منتشر شد.

وب‌گاه عصر ایران

قیمت انواع ارز و سکه و طلا را در روز دوشنبه، بیست و سوم مردادماه 1402 در زیر مشاهده می‌کنید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سلمان اسحاقی سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسات متعددی که کمیسیون بهداشت برای بررسی وضعیت دارو و تجهیزات پزشکی برگزار کرده است، گفت: پس از برگزاری جلسات مکرر و مداوم کمیسیون با مسئولان مربوطه و انعکاس خبر‌های این نشست در خبرگزاری خانه ملت و استماع سه گزارش نظارتی در صحن علنی در مورد دارو و تجهیزات پزشکی، کمیسیون نشست مجددی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

همتی:، اینگونه خبرسازی از سوی رسانه‌های دولتی یک نوع «شارلاتانیزم خبری» است و باید بگویم نوعی تلاش مذبوحانه است و متأسفانه دردی هم از دولت سیزدهم دوا نمی‌کند. به قول جناب آقای رئیسی: اتقوالله!

خبرگزاری مهر

یک استاد دانشگاه گفت: بانک مرکزی با اقداماتی که انجام داده است ثبات نسبی را در بازار ارز حاکم کرده که در نتیجه این کار منجر به کاهش قیمت ارز خواهد شد.