دوشنبه 16 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری فارس

وب‌گاه گسترش

حمیدرضا توکلی - دبیر انجمن واردکنندگان دارو و واکسن

خبرگزاری تسنیم

بانک مرکزی روسیه اعلام کرد که کاهش نرخ روبل در برابر ارزهای خارجی عمده، بسیاری از روس‌ها را وادار کرده است که دارایی‌های دلاری و یورویی خود را بفروشند.

وب‌گاه گسترش

به‌گفته نماینده مردم شاهین‌شهر، برخوار و میمه به‌نظر می‌رسد اینکه از این قانون کوتاه بیاییم، با عزت ما سازگاری نخواهد داشت.

وب‌گاه فرارو

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان‌شمالی گفت: در بررسی‌های اولیه هیچ نشانه‌ای از اصابت گلوله و یا درگیری با سایر جانوران بر روی لاشه مشاهده نشده است تحقیقات در این خصوص ادامه دارد و اطلاعات تکمیلی در این خصوص متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رشد امروز قیمت دلار و درهم می تواند به منزله پر کردن گپ موجود در نمودار درهم و دلار باشد و در ادامه، جریان کاهشی در بازار ارز تداوم یابد.

وب‌گاه گسترش

انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران با همکاری سازمان بورس و اوراق بهادار و شرکت‌های بزرگ فولادی و معدنی کشور، اولین همایش تخصصی تاب‌آوری در صنعت فولاد را برگزار می کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

قیمت طلا، سکه و دلار امروز در بازار تهران وارد مدار صعودی شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در قالب برنامه هفتم توسعه پیشنهاد شده به دهک‌های اول تا سوم زمین رایگان واگذار شود و 20 درصد تسهیلات بخش بانکی به بخش مسکن اختصاص پیدا کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در میان اقلام خوراکی تیر 1402، گوشت گوسفند با رشد 115 درصد بیشترین رشد قیمتی را نسبت به ماه مشابه در سال قبل تجربه کرد؛ اتفاقی که به باور بسیاری، منجر به حذف این کالا از سبد مصرفی خانوارهای دهک پایین درآمدی در جامعه شده و می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور گفت: فروش حضوری بلیت پروازهای اربعین برقرار است و سقف تعیین شده برای خرید بلیت 9 نفر در نظر گرفته شده است.

خبرگزاری مهر

رئیس مجلس با اشاره به اهمیت کارآمدی سیستم اذعان کرد: هیچ تحولی را نمی‌توانیم انجام دهیم مگر آنکه دارای سه پایه باشد تا آن سیستم کارآمد شود که عبارتست از هوشمندسازی، شفاف سازی و مردمی‌سازی.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

گودرزی گفت: امیدوارم در چند ماه آینده و قبل از پایان سال صندوق پوشش ریسک با حمایت سازمان بورس و اوراق بهادار در بورس تهران آغاز به کار کند.