دوشنبه 16 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در بازار امروز قیمت طلا 18 عیار اندکی رشد کرد اما قیمت سکه امامی پایین‌آمد.

خبرگزاری تسنیم

مسئولان فدراسیون تکواندو در حالی که بارها از مشکلات مالی صحبت کرده‌اند اما برای حضور در مسابقات پومسه و کیوروگی قهرمانی آسیا شمار زیادی در صف اعزام هستند.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: درحالی که جدیدترین قیمت مصوب هر کیلوگرم مرغ 73 هزار تومان است اما در میادین میوه و تره بار این محصول با قیمت 75 هزار و 900 تومان به فروش می‌رسد که مورد تایید وزارت جهاد کشاورزی نیست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در بازار امروز قیمت دلار رشد کرد.

خبرگزاری دانشجو

نمایندگان مردم در مجلس دستگاه‌های اجرایی را مکلف به ایجاد زیرساخت‌های ثبت اطلاعات وثایق از طریق اتصال به سامانه کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معامله‌گران معتقدند قیمت دلار در دست بازارساز قرار گرفته و تا پایان شهریور باید کف‌زنی جدید را آغاز کند. البته این دسته می‌گویند بازار برای کف جدید احتیاج به خبر قوی دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت سکه امامی کاهشی بود و به 28,241,000 (بیست و هشت میلیون و دویست و چهل و یک هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل افت 0.57 درصدی داشته است. قیمت طلا اما صعودی بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز در بازار قیمت سکه امامی پایین آمد و به 28,241,000 (بیست و هشت میلیون و دویست و چهل و یک هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0.57 درصدی داشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت سکه در بازار کاهش را تجربه کرد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر اقتصاد گفت: بنا نداریم از فعالان اقتصادی که با مشقت و زحمت و با وجود دست اندازهای غیر طبیعی و شرایط تحریم و فشارهای دستگاههای اجرایی کشور در حال فعالیت هستند ریالی به ناحق مالیات دریافت کنیم.

وب‌گاه فرارو

مصرف مواد غذایی حاوی ویتامین C باعث تقویت قوای بینایی، حفظ کیفیت یا به اصطلاح شادابی پوست، جلوگیری از ابتلا به بیماری‌های قلبی - عروقی و تقویت سیستم ایمنی بدن می‌شود که به هرکدام از آن‌ها خواهیم پرداخت.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل هواپیمایی قشم ایر از تاخیر احتمالی پروازهای اربعین به دلیل محدودیت‌های ترمینال سلام خبر داد و گفت: برای جلوگیری از اختلال احتمالی در فروش انترنتی، یک سرو بک‌آپ خریداری شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت دلار در بازار آزاد صعودی بوده است و به 49,250 (چهل و نه هزار و دویست و پنجاه) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 0.71 درصدی داشته است.