دوشنبه 16 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت سکه در بازار کاهش را تجربه کرد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر اقتصاد گفت: بنا نداریم از فعالان اقتصادی که با مشقت و زحمت و با وجود دست اندازهای غیر طبیعی و شرایط تحریم و فشارهای دستگاههای اجرایی کشور در حال فعالیت هستند ریالی به ناحق مالیات دریافت کنیم.

وب‌گاه فرارو

مصرف مواد غذایی حاوی ویتامین C باعث تقویت قوای بینایی، حفظ کیفیت یا به اصطلاح شادابی پوست، جلوگیری از ابتلا به بیماری‌های قلبی - عروقی و تقویت سیستم ایمنی بدن می‌شود که به هرکدام از آن‌ها خواهیم پرداخت.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل هواپیمایی قشم ایر از تاخیر احتمالی پروازهای اربعین به دلیل محدودیت‌های ترمینال سلام خبر داد و گفت: برای جلوگیری از اختلال احتمالی در فروش انترنتی، یک سرو بک‌آپ خریداری شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت دلار در بازار آزاد صعودی بوده است و به 49,250 (چهل و نه هزار و دویست و پنجاه) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 0.71 درصدی داشته است.

وب‌گاه فرارو

کاکوتی، گیاهی با ده‌ها خاصیت اعجاب آور است. به علاوه، عطر و طعم فوق‌العاده‌ای دارد و بسیاری از مردم برای تهیه آن به شکل تازه، به دامان طبیعت می‌روند. اما فارغ از عطر و بوی بی‌نظیر این گیاه، تا چه اندازه با خواص کاکوتی کوهی آشنا هستید؟ آیا می‌دانید موارد منع مصرف آن چیست؟ این مطلب، یک راهنمای جامع درباره کاکوتی است که ضمن برشمردن فواید کاکوتی، شما را با مضرات این گیاه کوهی هم آشنا خواهد...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت طلا 18 عیار امروز در بازار تهران مسیر رشد را در پیش گرفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت طلا افزایش داشته است و هر گرم طلا 18 عیار به 2,333,400 (دو میلیون و سیصد و سی و سه هزار و چهارصد) تومان رسید که نسبت به روز قبل صعود 0.12 درصدی داشته است.

وب‌گاه گسترش

در سال 2013، داوینچی جرمی، یوتیوبر معروف، از بینندگان خود خواست که تنها یک دلار در بیت کوین (BTC) سرمایه‌گذاری کنند! با این حال، حرکت پیشگویانه جرمی از آن زمان به بعد زندگی او را به زندگی مجلل تبدیل کرد؛ زیرا او در میان پیشگامانی قرار دارد که از روزهای اولیه استفاده از ارزهای دیجیتال سود می‌بردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت دلار در بازار آزاد صعودی بود و به 49,250 (چهل و نه هزار و دویست و پنجاه) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 0.71 درصدی داشته است. قیمت طلا هم افزایش یافت.

خبرگزاری تسنیم

دانشگاه تهران برای مشارکت مالی و سهامدار شدن دانشگاه‌ها در آزمایشگاه مرکزی این دانشگاه اعلام آمادگی کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

همتی در مطلبی در واکنش به ادعای روزنامه ایران درباره آزادسازی اموال بلوکه شده در کره‌جنوبی نوشت: اینگونه خبرسازی از سوی رسانه‌های دولتی یک نوع شارلاتانیزم خبری است و باید بگویم نوعی تلاش مذبوحانه است و متأسفانه دردی هم از دولت سیزدهم دوا نمی‌کند. به قول جناب آقای رئیسی؛ اتقوالله!»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت سکه نسبت به روز قبل کاهش را تجربه کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت طلا 18 عیار امروز صعودی شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت دلار مبادله ای در بازار امروز نسبت به روز قبل نوسان محدودی ثبت کرد.