دوشنبه 16 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری تسنیم

در تابلوی معاملاتی مرکز مبادله ارز و طلای ایران، امروز دوشنبه 23 مردادماه، قیمت هر اسکناس دلار 41 هزار و 326 تومان و نرخ حواله دلار 37 هزار و 569 تومان اعلام شد.

خبرگزاری تسنیم

معاون وزیر راه‌وشهرسازی از برنامه‌ریزی برای استفاده از ظرفیت تاکسی‌های اینترنتی برای سفرهای اربعین 1402 خبر داد و گفت: در صورت توافق در این زمینه اطلاع‌رسانی انجام می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

درحالی که آخرین قیمت مصوب هر کیلوگرم مرغ 73 هزار تومان است اما در میادین میوه و تره بار این محصول با قیمت 75 هزار و 900 تومان به فروش می رسد که مورد تایید وزارت جهاد کشاورزی نیست.

وب‌گاه عصر ایران

روزنامه دنیای اقتصاد در نموداری نوسانات قیمت دلار و بازار ارز از ابتدای تیر تاکنون را منتشر کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

صندوق توسعه فناوری ایرانیان که از سال 1390 فعالیت خود را شروع کرده است، اکنون به یکی از باسابقه ترین و بزرگترین صندوق های فعال در زیست بوم اقتصاد دانش بنیان تبدیل شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران از نارضایتی مسافران و آژانسداران از ممنوعیت فروش بلیت چارتری خبر داد و گفت: با ممنوعیت فروش چارتری بلیت هواپیما، هتل‌های کیش، قشم، چابهار، مشهد خالی مانده‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

موضوع کاهش منابع ارزی مسدود شده در کره از 7 میلیارد دلار به 6 میلیارد دلار چه بود؟

خبرگزاری مهر

نمایندگان مجلس شورای اسلامی جهت تامین نظر شورای نگهبان طرح ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره بها را اصلاح کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (دوشنبه) 23 مرداد ماه در نشست خبری با خبرنگاران به تشریح آخرین تحولات در حوزه سیاست خارجی پرداخت. * محکومیت حمله تروریستی شاهچراغ وی در ابتدا عملیات تروریستی در شاهچراغ را به شدت محکوم کرد و گفت: حمله شوم و تروریستی به سومین حرم مطهر اهل بیت پیامبر مکرم اسلام حمله به شاهچراغ در شهر شیراز...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (دوشنبه 23 مرداد) مجلس شورای اسلامی، ماده 9 طرح تأمین مالی و جهش تولید ازطریق اصلاح قوانین حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی و رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور را به تصویب رساندند و بر اساس آن، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، وزارت امور اقتصادی و دارایی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

رضاحسینی‌قطب‌آبادی، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس احتمال افزایش قیمت بنزین را تکذیب نکرده و حتی این احتمال را طرح کرده است: «به نظر می‌رسد در حال آماده‌سازی جامعه برای افزایش قیمت بنزین هستند. تصور من این است که این کار را انجام می‌دهند و آزمون و خطاها برای این بوده که جامعه را آماده کنند تا قیمت سوخت را افزایش دهند، چون همانطور که در گذشته شاهد بودیم، در این شرایط، ارزیابی در جامعه...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر اقتصاد گفت: بنا نداریم از فعالان اقتصادی که با مشقت و زحمت و با وجود دست اندازهای غیرطبیعی و شرایط تحریم و فشارهای دستگاه‌های اجرایی کشور در حال فعالیت هستند ریالی به ناحق مالیات دریافت کنیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: اولویت ساخت مسکن و استفاده از اراضی مازاد برای ساخت واحدهای ویلایی خواهد بود.