دوشنبه 16 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون اسبق ارزی بانک مرکزی گفت: اگر برجام امضا شده بود، نرخ دلار از 23، 24 هزار تومان به 50 هزار تومان نمی‌رسید.

خبرگزاری دانشجو

محمود کریمی بیرانوند گفت: طبق قولی که از بانک مرکزی گرفته‌ایم تا مهرماه اگر 70 درصد از اعتبار موجود را مصرف کنیم، اعتبار افزایش می‌یابد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه تهران، فرشید فرخ‌نژاد مدیرعامل بانک کشاورزی و دکتر آرش عنصری مدیرعامل بانک تجارتی ایران و اروپا (E.I.H) با دکتر سید محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران درباره مراحل اجرایی مربوط به دریافت تسهیلات فاینانس 150 میلیون یورویی ویژه خرید تجهیزات آزمایشگاهی دیدار و گفتگو کردند. سید محمد مقیمی، رئیس دانشگاه تهران در این دیدار، با بیان اینکه...

خبرگزاری تسنیم

معاون اشتغال وزارت کار گفت: طبق قولی که از بانک مرکزی گرفته‌ایم تا مهرماه اگر 70درصد از اعتبار موجود را مصرف کنیم، اعتبار افزایش می‌یابد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امروز قیمت هر اونس طلا با 0.07 درصد کاهش به 1912 دلار و 40 سنت رسید که بدین ترتیب به پایین ترین رقم خود در یک ماه گذشته رسید.

خبرگزاری مهر

امروز با پرتقاضا شدن خودرویی های بورس شاخص کل بیش از 8 هزار واحد رشد کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده از واگذاری رایگان مسکن به خانواده‌های دارای فرزندان چهارقلو به بالا خبر داد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مجمع هماهنگی تشکل های کشاورزی گفت: اگر منابع و اعتبارات لازم در اختیار وزارت جهاد قرار داده نشود، امکان اجرای مصوبه الگوی کشت وجود ندارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی گفت: 9 هزار تن گندم که در اختیار این سازمان قرار گرفته بود، از هفته گذشته تعیین تکلیف و وارد سیلوهای شرکت غله و خدمات بازرگانی دولتی در استان مازندارن شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: Credible Crypto یک نمودار از تحلیل تک‌دِوِلو را به اشتراک گذاشته است که نشان می‌دهد نمودار سه‌هفته‌ای بیت کوین به سطوح فشرده‌سازی در حال نزدیک شدن است که از لحاظ تاریخی شروع بازار گاوی را در سال 2012 نشان می‌دهد.

وب‌گاه فرارو

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: قرار بر این شده از ظرفیت حمل و نقل زمینی، خودرو و هواپیما در این ایام استفاده شود تا مشکلی برای تردد زائران حسینی ایجاد نشود. سازمان اتوبوسرانی نیز قیمت رفت و برگشت بلیت را اعلام کرده است. معاون وزیر راه و مسئولان اجرایی نیز در نشست کمیسیون بودند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: پیش فروش بلیت پروازهای های اربعین با نرخ مصوب از 26 مرداد ماه آغاز می شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جدول تازه‌ترین قیمت مسکن در شمال تهران در جدول زیر قابل مشاهده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

به دنبال مطرح شدن موضوع تجمیع کارت‌های بانکی شهروندان در کارت ملی هوشمند اخیرا تفاهم‌نامه‌ای میان یک بانک و سازمان ثبت احوال امضا شده است که شهروندان از این طریق بتوانند به زودی از کارت ملی خود به عنوان کارت بانکی نیز استفاده کنند.