دوشنبه 16 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه گسترش

اقتصادنیوز: بورس تهران در دو روز ابتدایی هفته با خبرهای حساسی روبرو شد که هنوز فرصت واکنش به آن‌ها را نیافته است.

وب‌گاه گسترش

اکوایران: قیمت هر قطعه سکه امامی دیروز وارد کانال 28 میلیون تومان شد و در محدوده 28 میلیون و 300 هزار تومان بسته شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شاخص کل بورس با رشد 3 هزار و 245 واحدی در ارتفاع 1 میلیون و 991 هزار و 163 واحدی قرار گرفت.

خبرگزاری مهر

قیمت عمده فروشی محصولات کشاورزی برای هفته جاری (23 تا 29 مرداد) از سوی میدان بزرگ میوه و تره بار تهران اعلام شد.

خبرگزاری مهر

در نگاه وزارت راه و شهرسازی، اولویت ساخت مسکن، به خاطر سهولت بازسازی بافت فرسوده، نادیده گرفته شده است و به نظر میرسد با این نوع مواجهه با نیاز مسکن، شاهد تولید مسائل جدید خواهیم بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

این روزها یاسر جبرائیلی و علی علیزاده و نظائر آن ها دور برداشته اند که آهای ایهالناس اگر می بینید قیمت دلار سر به فلک کشیده است و داشتن مسکن به آرزویی محال بدل شده است و مرغ و تخم مرغ غذایی لاکچری محسوب می شود و سفر داخله و خارجه جزو تفریحات گران قیمت تعریف می شود، مقصرش نه دولت و مجلس انقلابی که مشتی ضدانقلاب و لیبرال اند.

خبرگزاری تسنیم

با ابلاغ خزانه دار کل کشور، تخریب و تغییر کاربری در امول غیرمنقول متعلق به دولت با رعایت سایر مقررات منوط به اعلام وزارت امور اقتصادی و دارایی است.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نمایندگان در جلسه علنی امروز (یکشنبه 22 مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی ایرادات شورای نگهبان به طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی را رفع کردند. در تبصره (5) الحاقی ماده (3) آمده است: در ماده (54 مکرر) قانون مالیات‌های مستقیم پس از عبارت «هر واحد مسکونی واقع در کلیه شهر‌های بالای یکصد هزار نفر جمعیت»، عبارت «و کلیه شهر‌های جدید» اضافه و یک‌تبصره...

خبرگزاری تسنیم

قیمت هر اونس طلا امروز با 0.07 درصد کاهش به 1912 دلار و 40 سنت رسید.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: به دنبال مطرح شدن موضوع تجمیع کارت‌های بانکی شهروندان در کارت ملی هوشمند اخیرا تفاهم‌نامه‌ای میان یک بانک و سازمان ثبت احوال امضا شده است که شهروندان از این طریق بتوانند به زودی از کارت ملی خود به عنوان کارت بانکی نیز استفاده کنند.

خبرگزاری مهر

مشاور ستاد امور رفاهی وزارت علوم گفت: یکی از دغدغه های معاونت اداری مالی و ستاد امور رفاهی وزارت علوم تامین مسکن برای اعضای هیات علمی جوان است که پیگر آن هستیم.

خبرگزاری مهر

حالا دیگر اقتدار هول‌انگیز دولت جعلی اسرائیل، قدرت اطلاعاتی موساد، نقش مؤثر حمایت‌های سیاسی غرب و اعراب از تل‌آویو مقابل حزب الله فرو ریخته بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سقف سوخت‌گیری با کارت سوخت شخصی و کارت اضطراری جایگاه‌ها 12 روز است که تغییر کرده، این خبری است که سخنگوی صنف جایگاهداران سوخت داده و گفته این تصمیم با هدف مدیریت بهتر توزیع سوخت و عمل به مصوبه قانونی مجلس، گرفته شده.

خبرگزاری تسنیم

مهدی جعفری جوزانی، فعال حوزه بازی و انیمیشن می‌گوید که سیاست‌های غلط دولت قبل در حوزه صنایع فرهنگی باعث مهاجرت استعدادهای این حوزه به کشورهای منطقه شد.