دوشنبه 16 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - نماینده وزیر راه و شهرسازی در کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات گفت: نبود نرخ نامه در مشاورین املاک عمده‌ترین تخلف در این گروه صنفی است، اطلاع یافتن مردم از نرخ کمیسیون مشاورین املاک برای انعقاد مبایعه‌نامه و یا اجاره‌نامه جز حقوق شهروندی است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، هم‌اکنون در بازار آزاد، قیمت طلای 18 عیار هر گرم 2 میلیون و 326 هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم 25 میلیون و 450 هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز 28 میلیون و 400 هزار تومان است. در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی 15 میلیون و 300 هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی 10 میلیون و 300 هزار تومان و سکه یک‌گرمی 6 میلیون...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس‌جمهور در بیستمین جلسه رصد و ارزیابی شرایط اقتصادی کشور نظارت و کنترل بازار به‌ویژه در زمینه معیشت عمومی را از اولویت‌های اساسی دولت خواند.

وب‌گاه خبر آنلاین

سید حمید حسینی گفت: در آستانه‌ی دو سالگی فعالیت دولت سیزدهم، دولتمردان تازه درک کرده‌اند ابعاد مشکلات کشور چقدر بزرگ است و واقعیات اقتصادی چیست.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: فرودگاه های کشور به ویژه کرمان با همکاری شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک بهسازی می‌شوند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، احمد نادری عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه 22 مرداد) قوه مقننه تذکرات کتبی نمایندگان به رئیس جمهور و مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد: - تذکر محمدتقی نقدعلی نماینده خمینی شهر به همراه 44 نماینده به وزیر اقتصاد؛ لزوم تسریع در تعیین و ابلاغ آئین نامه اجرایی تسهیلات تبصره 18، همچنین به همراه 33 نماینده به رئیس...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل بانک مسکن گفت: تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن در بانک توسعه‌ای و تخصصی مسکن با شتاب مناسبی در حال پیگیری است.

وب‌گاه مشرق نیوز

کمیسیون اقتصادی، بازرگانی و اداری مجمع تشخیص مصلحت نظام، با موضوع بررسی لایحه برنامه هفتم، تشکیل جلسه داد.

خبرگزاری مهر

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: تعدادی از فرش‌های سعدآباد به دست فردی در دولت قبل از کشور خارج شده است که وزارت میراث فرهنگی و قوه قضائیه باید به افکار عمومی پاسخ دهد.

خبرگزاری تسنیم

یک مدیر بازار سرمایه گفت: در حال حاضر مانده اوراق منتشره در بازار سرمایه 650 هزار میلیارد تومان است که در 3 سال گذشته هر سال 200 هزار میلیارد تومان اوراق منتشر شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور نظارت و کنترل بازار، به‌ویژه در زمینه معیشت عمومی را از اولویت‌های اساسی دولت خواند و با اشاره به ضرورت توجه و مراقبت‌های لازم برای تقویت روند تولید در راستای شعار سال، بر عزم دولت در استیفای حقوق ملت تاکید کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر راه گفت: واحد‌های مسکونی در شهرک‌ها و شهر‌های جدید با مشارکت انبوه‌سازان احداث می‌شود و اکنون یک میلیون و 550 هزار واحد مسکونی نهضت ملی در حال ساخت است.

خبرگزاری مهر

سوال ملی نماینده قم از وزیر امور اقتصادی و دارایی درباره عدم رعایت صرفه و منافع مردم و بیت‌المال در واگذاری بخشی از سهام دولت از هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس اعلام وصول شد.

خبرگزاری دانشجو

سوال ملی نماینده قم از وزیر امور اقتصادی و دارایی درباره عدم رعایت صرفه و منافع مردم و بیت‌المال در واگذاری بخشی از سهام دولت از هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس اعلام وصول شد.