دوشنبه 16 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حجت‌الاسلام موسی غضنفرآبادی در واکنش به آزادسازی منابع ارزی بلوکه شده ایران، گفت: آزادسازی منابع ارزی بلوکه شده ایران قدرت جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان نشان می‌دهد و همه به خوبی می‌فهمند که نمی‌توانند حق و حقوق مردم ایران را تضییع کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

بیستمین جلسه رصد و ارزیابی شرایط اقتصادی کشور به ریاست رئیس جمهور برگزار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

امروز در بازار آزاد قیمت طلای 18عیار هر گرم 2 میلیون و 326 هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 28 میلیون و 400هزار تومان است.

وب‌گاه 55 آنلاین

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ لایحه برنامه هفتم توسعه در کمیسیون کشاورزی مصوب شده است. در این لایحه پروژه های انتقال آب از شمول ارزیابی محیط زیستی خارج شده اند بنابر این با حذف تصویب در مراجع ذی ربط نظیر سازمان حفاظت محیط زیست، میراث فرهنگی و...؛ اجرای پروژه های انتقال آب منوط به دریافت تاییده های فنی و تصویب در شورای عالی آب شده است. بنابر همین گزارش اکثر پروژه های انتقال آب که با نام...

وب‌گاه گسترش

براساس آمار، بیش از 3 میلیون واحد صنفی در زمینه‌های گوناگون تولیدی، توزیعی، خدماتی و خدمات فنی در طیف وسیعی از بخش‌ها در زنجیره تامین فعالیت می‌کنند؛ بنابراین می‌توان گفت اصناف بزرگ‌ترین بخش اقتصاد کشور را تشکیل می‌دهند که بعد از نفت بالاترین نقش و جایگاه را در تامین مالی اقتصاد ایران دارند.

خبرگزاری تسنیم

در جلسه‌ای با حضور معاون اول رئیس‌جمهور برنامه‌ریزی لازم برای تامین مالی اجرای طرح تولید سالانه یک میلیون واحد مسکونی انجام شد.

خبرگزاری مهر

وزیر راه و شهرسازی گفت: واحدهای مسکونی در شهرک‌ها و شهرهای جدید با مشارکت انبوه‌سازان احداث می‌شود و یک میلیون و 550 هزار واحد مسکونی نهضت ملی در حال ساخت است.

خبرگزاری تسنیم

بیستمین جلسه رصد و ارزیابی شرایط اقتصادی کشور به ریاست آیت‌الله رئیسی و با حضور وزرای اقتصاد، نفت، نیرو، جهاد کشاورزی و رئیس کل بانک مرکزی برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با کاهش 1711 واحد همراه شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سوال ملی نماینده مردم قم در مجلس از وزیر اقتصاد و امور دارایی اعلام وصول شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز (یکشنبه) بازار سهام، با هزار و 711 واحد کاهش معادل 9 صدم درصد به یک میلیون و 987 هزار و 928 واحد رسید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، بیستمین جلسه رصد و ارزیابی شرایط اقتصادی کشور به ریاست رئیس جمهور برگزار شد. در این جلسه که از ساعت 6 صبح امروز یکشنبه به ریاست حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی برگزار شد، وزرای اقتصاد، نفت، نیرو، جهاد کشاورزی و رئیس کل بانک مرکزی گزارش‌هایی از شاخص‌های مهم اقتصادی در تولید و مصرف، صادرات و واردات و همچنین فرآیند آزادسازی منابع بلوکه شده ایران در کشور‌های...

وب‌گاه عرشه آنلاین

در بازار نرخ هر گرم طلای 18 عیار با 6 هزار و 200 تومان افزایش و با نرخ دو میلیون و 310 هزار و هفتصد تومان در بازار طلا معامله شد.

وب‌گاه الف

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: طبق قانون بودجه 1402، دولت مکلف به صادرات روزانه 1.4 میلیون بشکه نفت شد که با تلاش های وزارت نفت توانسته‌ایم از مرز 1.4 میلیون بشکه عبور کنیم.

خبرگزاری مهر

رییس جمهور گفت: نظارت و کنترل بازار، به‌ویژه در زمینه معیشت عمومی از اولویت‌های اساسی دولت است.