دوشنبه 16 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری دانشجو

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با کاهش 1711 واحد همراه شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سوال ملی نماینده مردم قم در مجلس از وزیر اقتصاد و امور دارایی اعلام وصول شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز (یکشنبه) بازار سهام، با هزار و 711 واحد کاهش معادل 9 صدم درصد به یک میلیون و 987 هزار و 928 واحد رسید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، بیستمین جلسه رصد و ارزیابی شرایط اقتصادی کشور به ریاست رئیس جمهور برگزار شد. در این جلسه که از ساعت 6 صبح امروز یکشنبه به ریاست حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی برگزار شد، وزرای اقتصاد، نفت، نیرو، جهاد کشاورزی و رئیس کل بانک مرکزی گزارش‌هایی از شاخص‌های مهم اقتصادی در تولید و مصرف، صادرات و واردات و همچنین فرآیند آزادسازی منابع بلوکه شده ایران در کشور‌های...

وب‌گاه عرشه آنلاین

در بازار نرخ هر گرم طلای 18 عیار با 6 هزار و 200 تومان افزایش و با نرخ دو میلیون و 310 هزار و هفتصد تومان در بازار طلا معامله شد.

وب‌گاه الف

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: طبق قانون بودجه 1402، دولت مکلف به صادرات روزانه 1.4 میلیون بشکه نفت شد که با تلاش های وزارت نفت توانسته‌ایم از مرز 1.4 میلیون بشکه عبور کنیم.

خبرگزاری مهر

رییس جمهور گفت: نظارت و کنترل بازار، به‌ویژه در زمینه معیشت عمومی از اولویت‌های اساسی دولت است.

خبرگزاری مهر

فعال سیاسی گفت: آزادسازی اموال بلوکه شده ایران تاثیر زیادی بر مبادلات تجاری، بر کسر بودجه، بر اقتصاد کشور ما دارد.

خبرگزاری تسنیم

امروز در بازار آزاد قیمت طلای 18عیار هر گرم 2 میلیون و 326 هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 28 میلیون و 400هزار تومان است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: تجهیز شبکه راداری و به روز رسانی تجهیزات نیاز ضروری و اساسی در کشور به شمار می رود.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل کارخانه کاغذ مازندران از آمادگی تولید بالغ بر 30 هزار تن کاغذ مورد نیاز آموزش و پرورش در این کارخانه خبر داده و گفت: با حمایت و دستور معاون اول رئیس جمهور به زودی قرارداد با آموزش و پرورش نهایی می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مراسم تودیع و معارفه رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، صبح امروز در محل این بنیاد انجام شد. در این مراسم، اکبر نیکزاد، رئیس سابق بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تودیع و غلامرضا صالحی، معاون نیکزاد به عنوان رئیس جدید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی معارفه شد. اکبر نیکزاد، شهریورماه 1400 به عنوان رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی انتخاب شد و کمتر از 2 سال فعالیت تودیع...

خبرگزاری مهر

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه گفت: آزادسازی پول‌های بلوکه شده تاثیر مثبتی در بازارهای مختلف و نرخ ارز خواهد داشت.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد تهران به قیمت 28 میلیون و 400 هزار تومان معامله می‌شود.