دوشنبه 16 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس‌کل بانک مرکزی گفت: نقدینگی کاهش یافته، فروش نفت افزایش داشته و همه اینها دلایل بنیادی برای این است که نرخ ارز قابل کنترل است و کنترل خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

«لایحه ارتقای امنیت زنان» مشتمل بر 51 ماده و 5 فصل است که از سال 1391 بین نهادها، سازمان‌ها و کمیسیون‌های مختلف دست به دست شد تا اینکه سرانجام در فروردین ماه سال جاری، با 190 رأی موافق به تصویب رسید. این لایحه پاسخی به مطالبات زنان برای تصویب یک قانون جامع در حمایت از زنان است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

طبق آخرین آمار، متاهل‌های ساکن تهران برای دریافت تسهیلات مسکن باید بیش از 172 میلیون تومان پرداخت کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بر اساس مشاهدات صورت گرفته قیمت هر کیلو مرغ گرم برای مصرف کننده 75 هزار تومان و برای فروشندگان به صورت عمده 73 هزار تومان است.

خبرگزاری تسنیم

سازمان برنامه و بودجه با اشاره به برنامه ریزی برای انجام سیاست گذاری همزمان پولی و ارزی در ابتدای سال، اعلام کرد، ممکن است برخی مسئولان از واژه «تثبیت نرخ ارز» استفاده کنند، ولی آنچه سازمان برنامه دنبال می‌کند «ثبات‌بخشی» به بازار ارز است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا درباره توافق مبادله زندانیان میان تهران و واشنگتن اظهارنظر کرد و آن را «گامی مثبت» دانست. او همچنین مدعی شد که با این زندانیان گفتگو کرده است. بلینکن گفت: «نیازی به گفتن نیست که آن‌ها از اینکه از زندان خارج شده‌اند بسیار خوشحالند. باور من این است که این شروعی برای پایان کابوس آن‌ها است.» دیپلمات ارشد آمریکا...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

قیمت هر اونس طلا با 0.05 درصد افزایش به 1913 دلار و 48 سنت رسید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد جمشیدی معاون امور سیاسی دفتر رئیس جمهور در حساب کاربری فضای مجازی خود نوشت: بعد از آزاد شدن پول‌های ایران در عراق، فرایند آزادسازی کل دارایی‌های ایران در کره جنوبی نیز آغاز شده است. تا زمان انتقال کامل پولها، زندانیان مدنظر آمریکا همچنان در ایران باقی می‌مانند. روزنامه نیویورک‌تایمز پیش از این گزارش داد که پنج زندانی آمریکایی در ازای آزادی...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بررسی طرح «بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران» که موادی از آن از سوی مجلس به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارجاع شده است، در صحن مجمع آغاز شد.

وب‌گاه الف

در حالیکه وزیر آموزش و پرورش اواخر هفته گذشته از «پرداخت هزینه ثبت نام دانش‌آموزان ممتاز دهک‌های یک تا چهار پذیرفته شده در مدارس سمپاد توسط دولت» خبر داده بود، معاون اول رئیس‌جمهور اعلام کرد که مصوبه هیأت وزیران در خصوص تأمین کمک‌هزینه ثبت‌نام و تحصیل این دسته از دانش‌آموزان، به سازمان برنامه و بودجه ابلاغ و این حمایت مالی از سال تحصیلی جدید عملیاتی خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مجردهای ساکن تهران می‌توانند تا 560 میلیون تومان تسهیلات دریافت کنند که شامل 400 میلیون تومان تسهیلات خرید مسکن و160 میلیون تومان وام جعاله می‌شود؛ لذا برای دریافت 400 میلیون تومان وام باید 800 برگه تسهیلات مسکن خریداری کنند که هزینه این تعداد با اوراق 89 هزار و 900 تومانی، 71 میلیون و 920 هزار تومان می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

لایحه «پیشگیری از آسیب‌دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوءرفتار»، پس از حدود 12 سال، در تاریخ 20 فروردین 1402 به تصویب رسید. این لایحه با تمرکز بر بازدارندگی و پیشگیری، ارتقای امنیت روانی و جسمانی زنان در محیط خانه، کار و اجتماع سعی در تأمین امنیت آنان دارد. با وجود اینکه لایحه فوق بیش از یک دهه است که در دست بررسی قرار دارد و حاوی قوانین حمایتی از حقوق زنان جامعه است، اما هنوز...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مشاهدات میدانی از میادین میوه و تره بار بهمن و همچنین برخی از مغازه‌های سطح شهر تهران نشان می‌دهد که مرغ به اندازه کافی در غرفه‌های میادین وجود داشته و در حال حاضر هیچ کمبودی نیست.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بررسی طرح «بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران» که موادی از آن از سوی مجلس به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارجاع شده است، پس از بررسی در کمیسیون‌های تخصصی مجمع، در صحن مجمع تشخیص مصلحت نظام آغاز شد.