دوشنبه 16 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: میانگین ارزش معاملات خرد سهام در هفته اخیر اندکی افزایش یافت اما در محدوده 4 همتی باقی ماند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیسی تقریبا بعد از یکسال از توقف مذاکرات وین6، نتوانست مذاکره غیر مستقیم با امریکا را با تیم جدید خودش به سرپرستی علی باقری به نتیجه برساند. از این رو مذاکرات ایران و امریکا که با واسطه گری روسیه در حال انجام بود، با آغاز جنگ روسیه علیه اوکراین و تغییر آرایش نظام بین الملل تا به امروز متوقف مانده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس انجمن واردکنندگان فرآورده‌های بهداشتی، آرایشی و عطریات ایران از قاچاق یا تقلبی بودن عمده لوازم آرایش چشم در بازار خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

قیمت هر اونس طلا امروز با 0.05 درصد افزایش به 1913 دلار و 48 سنت رسید.

خبرگزاری تسنیم

در حالی براساس مصوبه دولت و تاکید سازمان حمایت، آیفون‌های آمریکایی باید با نرخ اسکناس سامانه سنا قیمت‌گذاری شوند که به نظر می‌رسد عمده فروشان تلفن همراه به جای قیمت‌های تعیین شده این دسته از تلفن‌های همراه را با سود‌های نجومی به فروش می‌رسانند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

هر برگ اوراق وام مسکن (تسه) در شهریور سال 1400 با قیمت 88 هزار و100 تومان داد و ستد می‌شود. این اوراق در ماه مهر سال 1400 معادل 88 هزار و 900 تومان، در آبان ماه سال 1400 معادل 89 هزار و 800 تومان و در آذر نیز89 هزار و 600 تومان قیمت دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یکی از مولفه های مهم در مذاکرات کشورها، تعیین راهبردها و روش مذاکره، تعیین چارچوب خواسته ها و اهداف و در نهایت برآورد مولفه های سیاست داخلی و اجماع سیاسی برای آغاز هر مذاکره ای است. دولت های بعد از انقلاب در موقعیت های مختلف، مذاکرات مستقیمی را با امریکا انجام داده اند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی طی پنج روز آینده در اغلب مناطق کشور جوی آرام همراه با روند افزایش نسبی دما حاکم است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر امور خارجه آمریکا درباره توافق مبادله زندانیان میان تهران و واشنگتن اظهارنظر کرد و آن را «گامی مثبت» دانست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دیپلمات ارشد آمریکا در پاسخ به سوال یک خبرنگار مبنی بر اینکه آیا در ازای آزادی این 5 آمریکایی پنج زندانی ایرانی آزاد خواهند شد گفت: «من وارد هیچ جزئیاتی که داریم چه کاری انجام می‌دهیم چون نمی‌خواهم روند بازگشت هم‌وطنانمان به خانه را با خطر مواجه کنم.»

وب‌گاه عرشه آنلاین

زنگنه گفت: طرح مربوط به افرادی است که مهاجرت معکوس کند. یعنی از تهران به شهر‌های زیر 60 هزار نفری بروند. شرط پنج سال سکونت برای دادن زمین به این افراد هم حذف شد.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - رییس انجمن داروسازان خراسان رضوی گفت: کمبود نقدینگی به دلیل گردش مالی پایین اکنون مهمترین مشکل داروخانه ها در مشهد و دیگر شهرستانهای این استان است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شماری از سیاستمداران و شخصیت‌های حزب جمهوری‌خواه آمریکا از رئیس‌جمهوری این کشور بابت توافق مبادله زندانیان با ایران انتقاد کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هم‌میهن در گزارشی عملکرد دولت ابراهیم رئیسی در ساحت‌های مختلف پرداخته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

احسان صالحی در یادداشتی نتایج آزادسازی منابع بلوکه‌شده ایران در کره‌جنوبی را بررسی کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز:«نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را به‌صورت گذرا و در میان اخبار و گزارش‌های منتشرشده در مطبوعات مرور کنیم: