دوشنبه 16 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت هر کیلو مرغ گرم برای مصرف کننده 75 هزار تومان و برای فروشندگان به صورت عمده 73 هزار تومان است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: گزارش از میادین و مغازه‌های عرضه مرغ در سطح شهر تهران نشان می‌دهد که ثبات قیمت در بازار حاکم بوده و حتی با فراوانی گوشت مرغ مواجه هستیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون سیاسی وزیر امور خارجه در توییتی به تضمین آمریکا در زمینه آزادی زندانیان آمریکایی اشاره کرد.

خبرگزاری مهر

بنا بر نظر بسیاری از کارشناسان اقتصادی واردات خودرو کارکرده منجر به خروج ارز از کشور می‌شود؛ سوال اینجا است آیا این کار صرفه اقتصادی دارد؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا درباره توافق مبادله زندانیان میان تهران و واشنگتن اظهارنظر کرد و آن را «گامی مثبت» دانست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بررسی‌های انجام شده و گزارش‌های میدانی بدست آمده از وضعیت جدید بازار مسکن نشان می‌دهد بازار مسکن تحت تاثیر سیاست‌های تثبیت نرخ ارز، کم‌نوسان شده است؛ اما سوال مهم این است که آیا این وضعیت در بازار معاملات مسکن پایدار است؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با انتشار تازه‌ترین ارقام نرخ تورم در ایالات متحده قیمت بیت‌کوین وارد روند نزولی شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جان کربی، هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید تاکید کرد که مذاکره برای خروج زندانیان از ایران ادامه دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روزنامه اصولگرای خراسان در گزارشی به انتقاد از عملکرد دولت ابراهیم رئیسی پرداخت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

جان کربی، هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید، اظهار کرد: پنج آمریکایی در ایران زندانی بودند که اکنون در بازداشت خانگی قرار دارند و مذاکره برای خروج آنان از ایران ادامه دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون امور سیاسی دفتر رئیس جمهور در مطلبی عنوان کرد که تا زمان انتقال کامل پول‌ها، زندانیان مدنظر آمریکا همچنان در ایران باقی می‌مانند.

وب‌گاه 55 آنلاین

برای اطلاع از جزئیات حبس خانگی 5 زندانی آمریکایی با ما در ادامه همراه باشید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در قالب برنامه هفتم توسعه پیشنهاد شده به دهک‌های اول تا سوم زمین رایگان واگذار شود و 20 درصد تسهیلات بخش بانکی به بخش مسکن اختصاص پیدا کند.