یک‌شنبه 15 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه عرشه آنلاین

«علی دایی»، جوان محبوب سراوانی با ضربات چاقو یک معتاد در سراوان به قتل رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ترکیب تیمش برای دیدار برابر آلومینیوم را اعلام کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سردار آزمون در بایرلورکوزن رقیب سرسختی به نام پاتریک شیک دارد

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت راه‌وشهرسازی، ادعا‌های مطرح شده در برخی رسانه‌ها را مبنی بر اینکه «طرح مسکن 25 متری وزارت راه‌وشهرسازی» کلید خورده است، کذب خواند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

استقلالی‌ها هم باید منتظر باشند تا اولین بازی خانگی خود را بدون حضور تماشاگران برگزار کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مهلت ایفای تعهدات ارزی از تاریخ 10 فروردین سال جاری از چهار ماه به 80 روز کاهش یافته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مهلت ایفای تعهدات ارزی حاصل از صادرات محصولات پتروشیمی، پالایشی و فولادی فلزات اساسی از تاریخ 10 فروردین سال جاری از چهار ماه به 80 روز کاهش یافته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل بهداشت و بیمه اجتماعی مددجویان و درمان کمیته امداد از بازنشستگی 1802 نفر از مددجویان کمیته امداد به دنبال پرداخت حق بیمه به سازمان تامین اجتماعی طی 3 ماه اول سال جاری خبر داد. ارت‌نیوز،

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در همایش سیاست‌ها و قوانین توسعه همکاری‌های اقتصادی، تجاری و سرمایه‌گذاری میان ایران و ویتنام، ضمن خیرمقدم و خوشامدگویی به هیأت ویتنام، گفت: هر دو کشور جمهوری اسلامی ایران و ویتنام طی 5 دهه روابط دیپلماتیک پیشرفت‌های ارزنده‌ای در حوزه همکاری‌های مشترک داشته‌اند و در حوزه‌های مختلف نیز اقدامات...

وب‌گاه عرشه آنلاین

اگر امروز نماینده اتاق بازرگانی ایران به امارات مراجعه کند و به مقامات آن کشور اطلاع دهد که ایران قصد سرمایه‌گذاری در آن کشور را دارد و درخواست دارد که تمامی طرح‌های توسعه‌ای امارات در اختیار آنها قرار گیرد، احتمالاً محترمانه به سمت درب خروج هدایت خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

. مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن به‌طور رسمی اعلام کرد به هر ایرانی متقاضی زندگی در ابوموسی باشد، زمین رایگان در ابوموسی تحویل داده شود. اما قیمت زمین و خانه شخصی در این جزیره چقدر است؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس کل بانک مرکزی امروز اعلام کرده که ضریب جینی در سال 1401 به میزان 0.2 واحد درصد کاهش یافته است. بر این اساس، با توجه به اینکه رقم ضریب جینی در سال 1400 برابر با 0.3938 بوده، پس از تجربه کاهش 0.2 واحد درصدی به 0.3918 در سال 1401 رسیده است. کاهش این شاخص نابرابری در سال گذشته را می‌توان متأثر از اعطای یارانه‌هایی دانست که پس از حذف ارز ترجیحی به گروه‌های کم‌درآمد جامعه...

وب‌گاه گسترش

وزیر راه و شهرسازی با بیان این که طبق آمار بانک مرکزی و مرکز آمار، قیمت مسکن در کشور کاهشی شده است از پلمب بیش از 2 هزار و 500 واحد مشاوره املاک متخلف و بدون مجوز خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هافبک استقلال با انتشار پیامی در فضای مجازی به تصمیم نکونام واکنش نشان داد.