یک‌شنبه 15 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل گمرک جلفا اعلام کرد: یک میلیارد و 217 میلیون دلار صادرات از گمرک جلفا به 22 کشور جهان در 2 سال گذشته از آغاز دولت سیزدهم انجام شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - با حضور وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری از شبیه‌ساز ماشین‌آلات راهداری بهره‌برداری و همچنین 110 دستگاه ماشین‌آلات سنگین به ناوگان راهداری الحاق شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

براساس ماده یک قانون نظارت شورای نگهبان بر انتخابات مجلس شورای اسلامی، اعضای هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات باید 5 نفر باشند که از سوی شورای نگهبان انتخاب و به وزارت کشور معرفی می‌شوند.

خبرگزاری مهر

وزیر راه و شهرسازی گفت: توسعه ناوگان حمل‌و نقل جاده‌ای با استفاده از ظرفیت تولید داخل و واردات به طور هم‌زمان انجام و پیگیری می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: طی چند روز آینده در نواحی شرقی کشور وزش باد و خیزش گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه عرشه آنلاین

ایران و عراق برای راه‌اندازی مجدد قطارهای اربعین به منظور انتقال زائران به کربلا توافق کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جان کربی هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید گزارش وال استریت ژورنال مبنی بر توافق ایالات متحده آمریکا و عربستان سعودی درباره چارچوب کلی عادی سازی روابط با رژیم اسرائیل را رد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس کمیته عمران و زیرساخت شورای شهر تهران توضیحاتی در خصوص زلزله تهران داد و گفت: باید نقطه قابل اتکایی برای مواجهه با زلزله بالای 7 ریشتر در پایتخت داشته باشیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ایران و عراق برای راه‌اندازی مجدد قطارهای اربعین توافق کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ایران و عراق درخصوص راه‌اندازی مجدد قطارهای اربعین به منظور انتقال زائران به کربلا به توافق جدید رسیدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی چکهای جدید بانک مرکزی گفت: 4 بانک جدید به طرح چک دیجیتال می‌پیوندند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده قرارگاه اربعین وزارت دفاع گفت: وزارت دفاع در راستای برگزاری شکوهمند مراسم اربعین در مرزهای پنج گانه حضور خواهد داشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برگزاری کنفرانس ایران و بریکس در تهران با حضور سفرای پنج کشور عضو بریکس از جمله هند، چین، برزیل، روسیه و آفریقای جنوبی نشان دهنده اشتیاق اعضای اصلی این گروه برای پیوستن ایران به بریکس است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دولت دانمارک اعلام کرد که در پی هتک حرمت به قرآن در این کشور و کشور مجاور، سوئد، تدابیر کنترل مرزی خود را سخت‌گیرانه‌تر خواهد کرد.