یک‌شنبه 15 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرکل حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران از رایگان شدن استفاده از مترو و اتوبوس برای دانش آموزان در مهرماه امسال خبر داد.

خبرگزاری میزان

نمایندگان مجلس به وزارت امور اقتصادی و دارایی مجوز دادند برای حمایت از تامین منابع مالی خارجی موردنیاز طرح‌های اقتصادی بخش غیردولتی که توجیه فنی، اقتصادی آن به تصویب شورا رسیده باشد با اخذ تضامین لازم معتبر، نسبت به صدور ضمانتنامه دولتی اقدام کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عضو کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه تاکید کرد: این کمیسیون با پیشنهاد دولت مبنی بر محاسبه حقوق بازنشستگی کارکنان دولت بر اساس 5 سال آخر مخالفت کرد.

وب‌گاه الف

در تابلوی معاملاتی مرکز مبادله ارز و طلای ایران، امروز دوشنبه 16 مردادماه، قیمت هر اسکناس دلار 41 هزار و 335 تومان و نرخ حواله دلار 37 هزار و 577 تومان اعلام شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نمایندگان مجلس شورای اسلامی به صندوق توسعه ملی اجازه دادند تا یک درصد (1%) از منابع ورودی سالانه خود را در صندوق تثبیت بازار سرمایه گذاری کند.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت فروش دلار آمریکا41 هزار و 335 تومان (چهل و یک هزار و سیصد و سی و پنج تومان) اعلام شد.

خبرگزاری مهر

با مصوبه مجلس شورای اسلامی، صندوق توسعه ملی مجاز شد تا یک درصد از منابع ورودی سالانه خود را در این صندوق سرمایه‌گذاری کند.

وب‌گاه الف

کارخانه صنایع مخابراتی راه دور ایران (ITI) از حدود 17 سال پیش به‌دلیل واگذاری به افراد فاقد اهلیت و تخصص و در نتیجه سوءمدیریت، با مشکل عدم نقدینگی برای تأمین مواد اولیه و در نتیجه تعطیلی و رکود کامل مواجه شده بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قیمت دلار مبادله‌ای امروز افزایش داشته است و به 41,335 (چهل و یک هزار و سیصد و سی و پنج) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 0.05 درصدی داشته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس کمیته نظارت بر کسب‌وکارهای مجازی وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: مطابق مصوبات وزارت راه و شهرسازی و کمیته نظارت بر کسب‌وکارهای مجازی با سایت‌ها و بسترهایی که آگهی‌های حوزه املاک را برخلاف تصویب و تاکید قانون، بدون راستی آزمایی برخط مالکیت انتشار دهنده آگهی با ملک منتشر کنند، برخورد می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هزینه بلیت مترو برای دانش آموزان و دانشجویان رایگان شد همچنین احتمال شناورسازی ساعت کار مدارس قوت بیشتری گرفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز در صرافی ملی ایران قیمت دلار در جریان معاملات بر مدار افزایش حرکت کرد و نرخ 41,335 (چهل و یک هزار و سیصد و سی و پنج تومان) برای فروش اعلام شده است.

خبرگزاری مهر

کاهش ذخایر ارزی آرژانتین موجب شده تا این کشور مجبور شود برای پرداخت وام دریافتی از صندوق بین‌المللی پول دست به دامان قطر شود.