یک‌شنبه 15 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری میزان

نمایندگان مردم در خانه ملت به منظور معرفی ظرفیت‌های سرمایه گذاری دولتی و غیردولتی در کشور و جذب تأمین مالی خارجی، سازمان سرمایه گذاری خارجی و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران را مکلف به همکاری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و اتاق تعاون و اتاق اصناف کشور ایران ظرف مدت سه ماه از ابلاغ این قانون، نسبت به ایجاد زیرساخت الکترونیکی تحت عنوان «سامانه جامع اطلاعات سرمایه گذاری کشور»...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - طبق اعلام معاون حقوقی و فنی سازمان امور مالیاتی کشور، حکم مالیاتی قانون الحاق یک ماده به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به ادارات کل امور مالیاتی سراسر کشور اجرایی شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه تاکید کرد: این کمیسیون با پیشنهاد دولت مبنی بر محاسبه حقوق بازنشستگی کارکنان دولت بر اساس 5 سال آخر مخالفت کرد.

وب‌گاه گسترش

مجلس در مصوبه‌ای مقرر کرد شرکت‌های پذیرفته شده در بورس که نسبت به افزایش سرمایه اقدام کنند، مشروط بر انجام اقداماتی مشمول مالیات به نرخ صفر می‌شوند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در دومین روز از هفته کنونی، قیمت گوشی‌های آیفون بدون تغییر ماندند. در این گروه، قیمت مدل‌های iPhone 13 pro max در سطح 71 میلیون تومان، iPhone 14 pro max در قیمت 59 میلیون و 869 هزار تومان ثابت ماندند؛ اما iPhone 13 معمولی با اندکی افزایش به 39 میلیون و 100 هزار تومان رسید.

وب‌گاه عصر ایران

" ژوزه مورینیو " مربی معروف فوتبال جهان هم به تازگی در عربستان سعودی جذب و استخدام شد.

وب‌گاه گسترش

رسانه‌های رمزارزی محلی گزارش داده‌اند که دولت روسیه، ارزهای دیجیتال صادرشده توسط سایر کشورها را هم به طور قانونی به رسمیت شناخته است. تغییرات قانونی مربوطه در کنار تصویب یک قانون اختصاصی برای تنظیم روبل دیجیتال خود روسیه ایجاد شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیر عامل شرکت مترو تهران و حومه در خصوص افتتاح های سال جدید مترو توضیحاتی ارائه کرد و گفت: در صورت انجام کارها، فرآیند تولید انبوه قطار ملی مترو امسال انجام می شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حسین اکبری در ارتباط با تاسیس 2 بانک مشترک برای تسهیل مبادلات پولی ایران و سوریه توضیحاتی را بیان کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

حجم جریان ورودی سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی در حالی در ایران آب رفته که چین همواره مهم‌ترین گزینه برای سرمایه‌گذاری در ایران بوده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

به منظور فراهم ساختن زمینه سرمایه‌گذاری مردم در طرح‌های تولیدی و زیربنایی، هر گونه نقل و انتقال دارایی به /‌از شرکت های سهامی پروژه، صندوق‌های تامین مالی و زمین مشمول مالیات بر نرخ صفر شد.

خبرگزاری تسنیم

معاون اشتغال وزارت کار در تشریح جلسات تخصصی شورای عالی اشتغال گفت: بعد از برگزاری هشتاد و ششمین جلسه شورای عالی اشتغال، مصوبات در دوجلسه مجدداً مورد بررسی قرار گرفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روز گذشته قیمت طلا و سکه در روند کاهشی قرار گرفت اما سکه امامی و نیم‌سکه از کاهش بازار فلز زرد تبعیت نکرد و روند باثباتی داشت. دیروز قیمت طلای جهانی و دلار نیز ثابت بود و تغییری نداشت.