یک‌شنبه 15 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری مهر

مدیرعامل اتحادیه سراسری دامداران گفت: اقدامات در حال پیگیری برای تأمین بازار گوشت قرمز نخست واردات گوساله پایه پروار و دیگری تأمین نهاده‌های دامی از سوی شرکت پشتیبانی امور دام است.

وب‌گاه منیبان

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه به تشریح مصوبات این کمیسیون درباره محاسبه سنوات و حقوق بازنشستگی توضیح داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: معاون تعاون وزارت کار گفت: یک برش 200 هزار واحد مسکونی برای استان‌ها در قالب نهضت ملی مسکن تعریف شده است که 1300 واحد آن آماده بهره‌برداری شده و باید وزارت نیرو انشعابات برق و آب را در اختیار این واحدها قرار دهد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مجلس در مصوبه‌ای مقرر کرد شرکت‌های پذیرفته شده در بورس که نسبت به افزایش سرمایه اقدام کنند، مشروط بر انجام اقداماتی مشمول مالیات به نرخ صفر می‌شوند.

وب‌گاه گسترش

مدیرعامل اتحادیه تعاونی های عمرانی و انبوه سازی تهران از ارائه طرح پیشنهادی مسکن اقتصادی با هدف خانه‌دار کردن زوج‌های جوان خبر داد و برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان را فرصتی مغتنم برای تولیدکنندگان و سازندگان مسکن عنوان کرد.

خبرگزاری مهر

بر اساس نتایج پایش عملکرد ترانزیت از کشور، تا پایان تیرماه سال جاری مجموعاً 4 میلیون و 6 هزار و 500 تن انواع کالاهای غیرنفتی و نفتی از قلمروی کشور ترانزیت شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - با موافقت نمایندگان به سازمان امور مالیاتی، گمرک جمهوری اسلامی ایران و سازمان تامین اجتماعی اجازه داده می شود اوراق مالی اسلامی منتشره از سوی خزانه و اوراق گام را بابت مطالبات مالیاتی، حقوق ورودی و حق بیمه و جرایم مربوطه بپذیرند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بر اساس معاملات بازار مبادله ارز و طلای ایران، قیمت هر اسکناس دلار امروز (دوشنبه 16 مردادماه) با افزایش نسبت به روز کاری قبل 41 هزار و 335 تومان و قیمت حواله دلار 37 هزار و 577 تومان اعلام شد. در تابلوی معاملاتی مرکز مبادلات ارزی در روز جاری، نرخ اسکناس یورو با کاهش نسبت به روز کاری قبل معادل 45 هزار و 367 تومان، و نرخ حواله یورو 41 هزار و 243...

خبرگزاری تسنیم

شورای ساماندهی مبادی ورودی و خروجی کشور جانمایی پل و لکه‌گذاری پایانه مرزی جاده‌ای در جوار پل تازه ساخته شده آغبند را تصویب کرد.

خبرگزاری تسنیم

در تابلوی معاملاتی مرکز مبادله ارز و طلای ایران، امروز دوشنبه 16 مردادماه، قیمت هر اسکناس دلار 41 هزار و 335 تومان و نرخ حواله دلار 37 هزار و 577 تومان اعلام شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

کلیه مستمری‌های بازنشستگی، ازکارافتادگی و بازماندگان مشمول قانون تامین اجتماعی برای دریافت‌کنندگان حداقل مستمری (مبلغ 41,797,500 ریال) و کمتر از آن، به میزان %27 و برای سایر سطوح بالاتر از حداقل مستمری به میزان 21% افزایش یافت.

خبرگزاری تسنیم

نمایندگان مجلس سازمان بورس و اوراق بهادار را موظف کردند اطلاعات مربوط به افزایش سرمایه را به صورت الکترونیکی در اختیار مرجع ثبت شرکت‌ها قرار دهد.