پنج‌شنبه 12 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری تسنیم

رئیس هیات عامل صندوق ملی مسکن گفت: روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن با تزریق 100 هزار میلیارد تومان اعتبار به صندوق ملی مسکن سرعت می‌گیرد.

وب‌گاه عصر ایران

قالیباف گفت: پیشرفت زنان از افتخارات انقلاب اسلامی است. اما مشکل ما آنجاست که از این ظرفیت و توانایی بهره نمی‌بریم. مایه تأسف است که از ما می‌پرسند چند وزیر و نماینده‌تان خانم هستند و ما می‌گوییم وزیر زن که نداریم.

خبرگزاری تسنیم

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی با بیان اینکه روند اعطای تسهیلات قانون جهش مسکن در بانک ها سرعت گرفته است، گفت: بانک مرکزی برای تسریع در روند اجرای قانون نهضت ملی مسکن با مسئولان وزارت راه و شهرسازی جلسات متعددی را برگزار کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

پس از سفر وزیر خارجه عمان به ایران در روز دو‌شنبه، رویترز در گزارشی در روز سه‌شنبه اعلام کرد که آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا طی معافیت 120 روزه به عراق اجازه داده است تا پول برق ایران را به حساب بانک غیرعراقی واریز کند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مایه تأسف است که از ما می‌پرسند چند وزیر و نماینده‌تان خانم هستند و ما می‌گوییم وزیر زن که نداریم، و فقط 16 نماینده زن داریم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روزنامه هم میهن در گزارشی میدانی به موضوع حجاب در دومین روز حضور گشت هنجار اجتماعی پرداخت.

خبرگزاری مهر

رئیس مجلس گفت: در ماه‌های آغاز مجلس یازدهم، نقشه راهی را برای مردم تشریح کردم امروز که 3 سال از عمر این مجلس گذشته بیش از 80 درصد قول‌هایی که دادیم به قانون تبدیل شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در شرایطی که تورم سال های اخیر معیشت قشر ضعیف تر جامعه را به شدت تحت تاثیر قرار داده و انتظار می رفت تا دولت با افزایش یارانه ها کمی از این فشار بکاهد، تغییر نرخ گاز خوراک پرداخت همین میزان یارانه فعلی را نیز با چالش مواجه خواهد کرد و عملا دیگر امکانی برای افزایش یارانه ها باقی نخواهد گذاشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قالیباف گفت: پیشرفت زنان از افتخارات انقلاب اسلامی است. ببینید قبل و بعد از انقلاب سهم تحصیلات زنان چقدر تفاوت کرده است. پس از انقلاب زنان توانمند شده‌اند، اما مشکل ما آنجاست که از این ظرفیت و توانایی بهره نمی‌بریم.

وب‌گاه الف

معاون وزیر راه و شهرسازی از برنامه‌ریزی برای استفاده از اتوبوس‌های پاکستان و ترکیه برای جابجایی زائران اربعین، گفت: وزارتخانه صمت و نفت برای در اختیار قرار دادن تعدادی اتوبوس برای اربعین اعلام آمادگی کرده‌اند.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

اکو ایران نوشت: هرچند گفته می‌شود که ایران همچنان برای استفاده از پول خود در بانک غیر عراقی هم فقط می تواند کالاهای غیر تحریمی با مجوز آمریکا تهیه کند، ولی همانطور که در گذشته آزادی سه میلیارد دلار نشانه ای از بهبود روند مذاکرات بوده است، ارایه چنین مجوزی از سمت ایالات متحده به عراق آن هم یک روز پس از سفر وزیر خارجه عمان به ایران می تواند به معنای پیشرفت در مذاکرات غیر رسمی باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

افزایش قیمت طلای جهانی می‌تواند برای سکه‌بازان خبر خوبی محسوب شود. از آن سو، قیمت دلار زیر 49 مانده و همین باعث شده قیمت سکه در یک محدوده گیر کند.

خبرگزاری تسنیم

به نظر می رسد تداوم روند صعودی شاخص تولید شرکت های بزرگ، مربوط به اعمال سیاست های تثبیت است که توانسته با مدیریت نرخ ارز فضای تولید را بهبود بخشد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس اتحادیه صنف تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک تهران گفت: با تعاملات انجام شده با منطقه آزاد و منطقه ویژه اقتصادی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، ساخت شهر صنایع همگن پوشاک در این منطقه در دستور کار است.