جمعه 13 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

اکو ایران نوشت: هرچند گفته می‌شود که ایران همچنان برای استفاده از پول خود در بانک غیر عراقی هم فقط می تواند کالاهای غیر تحریمی با مجوز آمریکا تهیه کند، ولی همانطور که در گذشته آزادی سه میلیارد دلار نشانه ای از بهبود روند مذاکرات بوده است، ارایه چنین مجوزی از سمت ایالات متحده به عراق آن هم یک روز پس از سفر وزیر خارجه عمان به ایران می تواند به معنای پیشرفت در مذاکرات غیر رسمی باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

افزایش قیمت طلای جهانی می‌تواند برای سکه‌بازان خبر خوبی محسوب شود. از آن سو، قیمت دلار زیر 49 مانده و همین باعث شده قیمت سکه در یک محدوده گیر کند.

خبرگزاری تسنیم

به نظر می رسد تداوم روند صعودی شاخص تولید شرکت های بزرگ، مربوط به اعمال سیاست های تثبیت است که توانسته با مدیریت نرخ ارز فضای تولید را بهبود بخشد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس اتحادیه صنف تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک تهران گفت: با تعاملات انجام شده با منطقه آزاد و منطقه ویژه اقتصادی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، ساخت شهر صنایع همگن پوشاک در این منطقه در دستور کار است.

خبرگزاری تسنیم

قیمت هر اونس طلا امروز با 0.9 درصد کاهش به 1975 دلار و 3 سنت رسید.

خبرگزاری تسنیم

تغییر نرخ خوراک گاز صنایع در صورتی در جلسه امروز کمیسیون اقتصادی دولت بررسی خواهد شد که بر اساس محاسبه ی مرکز پژوهش های مجلس، به ازای هر هزار تومان کاهش در نرخ گاز خوراک، منابع تبصره 14 با کسری 37 هزار میلیارد تومانی مواجه خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

دنیای اقتصاد نوشت: اما طبق آنچه گمرک اعلام کرده، در بهار امسال 241 دستگاه خودروی سواری به ارزش 6/ 5میلیون دلار به کشور وارد شده است. همچنین عمده خودروهای وارداتی شامل «آمبولانس» و خودروهای سواری با برند «ZOTYE»، «چانگان» و «بنز» بوده است. وجود بنز در جمع خودروهای سواری وارداتی به کشور در حالی است که سقف قیمتی 20هزار دلاری برای ورود خودرو به کشور در نظر گرفته شده و باید دید آیا مدل وارداتی،...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نوسان صعودی قیمت طلا باعث شده عده ای از معامله گران تصور کنند که این امر برروی قیمت سکه امامی در روز جاری اثر بگذارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

تهران - ایرنا - مدیرکل نظارت و هماهنگی گشت‌های مشترک سازمان تعزیرات حکومتی از تشکیل شعب ویژه در سراسر کشور برای رسیدگی به پرونده‌های ارسالی از سوی وزارت راه و شهرسازی خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جلسه دادگاه سپیده قلیان به شکایت آمنه ذبیح پور امروز در بستر اسکای روم و به صورت برخط و علنی برگزار می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در راستای نظریه اقتضایی (contingency theory) یک رهبر لازم است در طول زمان و بسته به شرایط گوناگون سازمان و محیط کسب و کار خودش تصمیمات گوناگونی بگیرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: 9 دستگاه خودروی لوکس در سال 1394 با اموال و پول بازنشستگان توسط یکی از شرکت‌های زیرمجموعه صندوق بدون ثبت سفارش از کشور اتریش خریداری و وارد کشور شده است.