جمعه 13 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل نظارت و هماهنگی گشت‌های مشترک سازمان تعزیرات حکومتی از تشکیل شعب ویژه در سراسر کشور برای رسیدگی به پرونده‌های ارسالی از سوی وزارت راه و شهرسازی خبر داد و گفت: در استان تهران تاکنون بیش از 60 مشاور املاک در پایتخت نصب بنر و پلمب شدند و جریمه‌های سنگینی بر اساس قانون برای آنها در نظر گرفته شده است.

وب‌گاه گسترش

قیمت دلار، یورو، پوند و سایر ارز‌ها امروز چهارشنبه 28 تیر 1402 را می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید.

وب‌گاه گسترش

قیمت سکه و قیمت طلا امروز چهارشنبه 28 تیر 1402 را در جدول زیر مشاهده کنید.

وب‌گاه مشرق نیوز

با توجه به برپایی محافل عزاداری سرور و سالار شهیدان، رعایت برخی نکات بهداشتی در هیئات باعث تضمین سلامت شرکت کنندگان در این مراسمات ارزشمند می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، از امروز ماه محرم، ماه عزای امام حسین (ع) و یاران با وفایش با شور و حال خاصی آغاز شده و بانگ یا حسین و طبل عزای سیدالشهدا (ع) در هر کوی و برزنی به گوش می‌رسد. امسال، خوشبختانه وضعیت کرونایی کشور در شرایط عادی قرار دارد و مردم در این خصوص کمترین نگرانی را دارند؛ اما گرمای شدید هوا و مستعد بودن آلودگی و فاسد شدن سریع مواد غذایی و در نتیجه شیوع بیماری‌های...

وب‌گاه منیبان

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: معتقدیم منابع متناسب سازی باید خارج از صندوق تأمین شود، اما به تعهدات خود در قبال بازنشستگان عمل خواهیم کرد.

خبرگزاری مهر

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: دو سال از عمر دولت سیزدهم گذشته و الان زمان مناسبی برای تفکیک وزارت راه و شهرسازی نیست و این اقدام منجر به مختل شدن فرآیند ساخت مسکن می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون اول قوه قضاییه گفت: گزارش نتیجه جلسات ستاد اقتصادی قوه قضاییه ظرف مدت یک یا 2 هفته باید اعلام شود.

خبرگزاری تسنیم

پانزدهمین نشست میز صنعت سازمان بورس و اوراق بهادار با موضوع بررسی «صنعت قند و شکر» در حالی برگزار شد که فعالان این صنعت معتقدند قیمت‌گذاری دستوری مهمترین چالش فعالان این صنعت به‌حساب می‌آید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نوسان صعودی قیمت طلا باعث شده عده ای از معامله گران تصور کنند که این امر بر روی قیمت سکه امامی در روز جاری اثرگذار است. در شرایط فعلی سکه مرز حمایتی 27 میلون و 800 هزار تومان را پیش روی خود دارد. البته برخی می گفتند در نهایت این دلار است که مسیر حرکتی سکه بازان را تعیین خواهد کرد.

خبرگزاری تسنیم

مشاور وزیر راه از جریمه حدود 135 میلیارد تومانی مشاوران املاک متخلف خبر داد و گفت: تاکنون 21268 بازرسی از مشاوران املاک انجام شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شاخص کل بورس با رشد 2 هزار و 974 واحدی در ارتفاع 2 میلیون و 2 هزار و 694 واحدی قرار گرفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید جواد سادات در دومین جلسه قرارگاه مسکن با موضوع ساماندهی بازار املاک و مستغلات افزود: همچنین تعداد 160 هزار و 109 توکن (امضای دیجیتال) برای مشاوران املاک صادر شده (یک دفتر مشاور املاک می‌تواند بیش از یک توکن داشته باشد) و تعداد افراد و 40 هزار و 139 واحد فاقد توکن ثبت شده است. وی با بیان اینکه تاکنون تعداد 21 هزار و 268 بازرسی از مشاوران املاک...

وب‌گاه عصر ایران

ورود لاک‌پشتی خودروهای خارجی به کشور در حالی است که حدودا 18 ماه از صدور فرمان آزادسازی واردات می‌گذرد و آیین‌نامه مربوطه نیز در اوایل شهریور پارسال ابلاغ شد.

خبرگزاری تسنیم

یک کاپیتان کشتی با اشاره به عدم پرداخت حق بیمه بسیاری از افرادی که روی شناورها کار می‌کنند، گفت: مالکان کشتی به جای بیمه دریایی، ملوانان را بیمه خشکی می‌کنند.