جمعه 13 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه خبر آنلاین

شکی نیست که افراد مبتلا به نقرس باید از رژیم غذایی خاصی پیروی کنند. برخی غذاها ممکن است با افزایش سطح اسید اوریک باعث حمله شوند. آنها باید خوردن برخی از انواع گوشت ها، الکل، آبجو و شکر را محدود می کند تا بیماری‌شان را مدیریت کنند.

خبرگزاری تسنیم

دبیر شورایعالی مناطق آزاد 700 بسته سرمایه‌گذاری را گامی در راستای رشد تولید عنوان کرد و گفت: این بسته‌ها در بخش ارزیابی اولیه و مطالعات امکان سنجی مقدماتی (PSF) تدوین شده است.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - وزیر راه و شهرسازی گفت: آزاد راه شیراز - اصفهان در شبکه کریدور مرکزی کشور قرار دارد و این زنجیره کریدوری از شمال به جنوب کشور هم اینک در حال تکمیل است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، رئیس هیأت عامل این صندوق با اعلام این خبر گفت: اعتبار یاد شده از طریق مجاری پیش بینی شده در قانون جهش تولید مسکن برای واریز به این صندوق به عنوان تأمین کننده مالی انحصاری بخش مسکن تأمین می‌شود. محمدرضا مهدیاراسماعیلی از ورود بیش از 8،000 میلیارد تومان به منابع صندوق ملی مسکن تا کنون خبر داد و افزود: این میزان اعتبار از محل بازگشت وام‌های مسکن مهر،...

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دیدار اخیر خود با وزیر راه و شهرسازی گفت: در این نشست مسئله ایمن سازی و زیرسازی کمربندی جنوبی بابل با مهرداد بذرپاش در میان گذاشته شد و وی هم در رفع این مشکلات قول مساعد داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ارزیابی بازار از ریزش قیمت خودروهای «207 پاناروما اتومات» و «هایما S5 پلاس» در بازار امروز 27 تیر 1402حکایت دارد.

خبرگزاری مهر

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه گفت: طبق مصوبه این کمیسیون دولت مکلف شد تا کلیه پرداختی‌ها به دستگاه‌ها به صورت اعتباری باشد و پول نقدی به حساب آنان واریز نشود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمان گفت: یکی از شاخص‌های بهبود فضای کسب و کار، تسهیل فرآیند صدور مجوزهاست. عملکرد 11 بانک و موسسه اعتباری خصوصی در استان زیر 50 درصد است و حق استان و مردم را رعایت نمی‌کنند که به محض اینکه از محرمانگی خارج شود، اسامی آنها را اعلام می‌کنیم.

خبرگزاری مهر

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از بررسی علل نوسانات بازار سرمایه و راه‌های کنترل آن در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: تا پایان هفته شاهد بارش باران در نواحی شمالی کشور و ارتفاعات البرز خواهیم بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه گفت: کمیسیون در مصوبه ای دولت را مکلف کرد تا کلیه پرداختی‌ها به دستگاه ها به صورت اعتباری باشد لذا دستگاه ها پول نقدی به حسابشان واریز نشده و مبالغ در حساب خزانه بلوکه می شود و در قبال آن حساب اعتباری و یا اعتبار الکترونیکی در اختیار دستگاه ها قرار داده خواهد شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جلسه کارگروه توسعه نیروگاه‌های اتمی کشور ظهر امروز (سه شنبه) به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار و بر برنامه ریزی برای تأمین 20 هزار مگاوات برق هسته‌ای تا افق 1420 تاکید شد. محمد مخبر در این جلسه از اهتمام جدی دولت برای احداث 20 هزار مگاوات نیروگاه برق هسته‌ای خبر داد و گفت: لازم است در برنامه جامع احداث این نیروگاه‌ها مدل تأمین مالی آن نیز مشخص...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وین، شهری که نامش مترادف با توطئه‌های مخفیانه دوران جنگ سرد است، پس از حمله روسیه به اوکراین، بار دیگر به پایتخت جاسوسی اروپا تبدیل شده است - و به نظر می رسد دولت اتریش عجله‌ای برای تغییر این وضعیت ندارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

شورای رقابت طی اطلاعیه ای با دفاع از مصوبه 584 این شورا مبنی بر اصلاح و اعلام قیمت خودروهای مونتاژی تاکید کرد قیمت‌های مصوب شورا، نسبت به قیمت‌های مورد عمل شرکت‌های خودروساز کاهش داشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بیت کوین پس از چندین روز بالاخره وارد کانال 29 هزار دلار شد. البته افت قیمت این ارز دیجیتال خیلی زیاد نیست.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان وزارت نفت و وزارت کشور با هدف اجرای پروژه‌های مرتبط با تولید سوخت حاصل از مواد زائد (زباله جامد شهری قابل اشتعال) و استفاده از آن به‌عنوان جایگزین سوخت‌های فسیلی امضا شد.