جمعه 13 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هم میهن نوشت: به یاد داشته باشیم که در یکی از سفرهای ناصرالدین‌شاه دوربین عکاسی که پدیده‌ای جدید بود، وارد ایران شد، درحالی‌که در سفر رئیسی به آفریقا تنها هزینه و تعهدات بی‌نتیجه بر ایران تحمیل شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پس از مدتی افت متوالی، بالاخره دیروز بورس تهران رنگ سبز به خود گرفت و امیدها برای بازگشت رو به بالا، کمی افزایش یافت.

وب‌گاه فرارو

باشگاه الاتحاد عربستان با حضور کریم بنزما و انگولو کانته از پیراهن جدیدش رونمایی کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه هم میهن با اشاره به سفر افریقایی اخیر رئیسی نوشت: کشور پهناور ایران با پشتوانه تاریخ بی‌نظیر خود به‌علاوه موقعیت ویژه جغرافیایی، سرمایه‌های مادی، معنوی و انسانی، استحقاق و لیاقت و شایستگی میهمانی یا میزبانی قدرت‌های منطقه‌ای و جهانی که در زمره بازیگران سیاسی، اقتصادی، صنعتی، تکنولوژیکی و... هستند را دارد، نه اینکه از این همه کشورهای مقتدر منطقه‌ای بریده و تنها به دامن کشورهای...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون توسعه راه‌ها و بزرگراه‌های کشور گفت: اعتبار لازم برای پروژه راه آهن اقلید - یاسوج 15 هزار میلیارد تومان بود است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیر کل اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در صورتی که خانوار مشمول یارانه 70 درصد یارانه خود یعنی معادل 320 هزار تومان از 400 هزار تومان کل را به صورت کالابرگ الکترونیکی از 11 گروه کالایی خرید کنند، به ازاء هر نفر (80 هزار تومان) یارانه تشویقی دریافت می‌کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

طبق وعده دولت، بخش عمده ای از واحدهای باقیمانده مسکن مهر به ویژه در شهرهای جدید به زودی تحویل متقاضیان داده می‌شود و پرونده این واحدها بسته خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یک کارشناس بازار سرمایه ضمن پیش‌بینی وضعیت بازار سهام تا پایان فصل تابستان، گفت: با توجه به نوسانات و ریزش‌هایی که از نیمه اردیبهشت ماه در بازار رخ داد، می‌توان شاهد نشانه‌های خوش‌بینی در بازار بود و با توجه به این مسایل آینده این بازار مثبت پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در افسانه‌های یونان باستان، روایتی درباره پروکروستس وجود دارد. نقل است او راهزنی بود که در جاده‌ای منتهی به آتن منزل داشت و مسافران و رهگذران را به بهانه میهمان‌نوازی به منزل خویش می‌برد و آنها را اطعام و اکرام می‌کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امروز در برخی از مناطق کشور رگبار باران گاهی، رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

معاون وزیر راه و شهرسازی از برنامه‌ریزی برای استفاده از اتوبوس‌های پاکستان و ترکیه برای جابجایی زائران اربعین، گفت: وزارتخانه صمت و نفت برای در اختیار قرار دادن تعدادی اتوبوس برای اربعین اعلام آمادگی کرده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هم میهن در یادداشتی به بررسی دستاوردهای سفر ابراهیم رئیسی به آفریقا پرداخته است.