جمعه 13 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تورم تولید مسکن از محل رشد هزینه ساخت شامل قیمت مصالح و خدمات (منهای قیمت زمین) در یک سال گذشته اعلام شد. بر اساس گزارشی که مرکز آمار ایران اخیرا منتشر کرده است، تورم تولید مسکن در سال 1401 به 40‌درصد رسیده است و سازنده ها عنوان می‌کنند تنها مسیر در امان ماندن از این تورم که پیش روی آنها قرار دارد نیز مسدود است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هوش مصنوعی این روزها تحولی بزرگ در دنیای دیجیتال ایجاد کرده؛ این فناوری نوین به حدی فراگیر شده که بی‌توجهی به آن غیرممکن است. در ایران هم مثل هرجای دیگری نظرات متفاوتی در خصوص آن وجود دارد. روز دوشنبه در دومین روز همایش فرصت‌های ایران در عصر دیجیتال نشست‌هایی در خصوص تحول دیجیتال و هوش مصنوعی در برج میلاد تهران برگزار شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فولاد خوزستان به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده شمش فولاد ایران که در سال‌های اخیر توانسته سه فاز توسعه را با موفقیت به اتمام برساند هم اکنون در سودای دستیابی به 2/ 5 میلیون تن تولید در چهارمین برنامه توسعه است. این در حالی است که نگاهی همه‌جانبه به عملکرد این واحد صنعتی نشان می‌دهد که فولاد خوزستان نه فقط در بحث توسعه تولید بلکه در سایر جنبه‌های عملکردی به‌خصوص در حراست از محیط‌زیست نقش...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دنیای‌اقتصاد: مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات با اشاره به اینکه، زنجیره فولاد ایران طی سال‌های گذشته رشد قابل توجهی را تجربه کرده است، اعلام کرد: این بخش در مسیر شکوفایی خود با چند چالش اساسی از جمله تامین مواد اولیه و تامین سرمایه مورد نیاز برای توسعه پروژه‌ها و توسعه زیرساخت‌های مرتبط با این صنعت مواجه است. در این راستا، هلدینگ سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات از طریق...

وب‌گاه خبر آنلاین

تجارت‌نیوز نوشت: روزها مهمترین بحث بازار سرمایه، افزایش نرخ خوراک پتروشیمی‌هاست؛ اگرچه طی مدت اخیر، همواره تاکید شده، افزایش 40 درصدی قیمت خوراک گاز این صنایع، بر سودآوری آنها و وضعیت بازار سهام تاثیر منفی دارد اما، حالا مشخص شده که پیامدهای این ماجرا فراتر از این حرف‌هاست و تصمیم نابجای دولت در مورد نرخ خوراک، میلیون‌ها عضو صندوق‌های بازنشستگی را هم تحت تاثیر قرار می‌دهد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، تظاهرات در تل‌آویو در اعتراض به پیشبرد طرح جنجالی کابینه «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی برای اصلاحات قضائی ادامه دارد. طبق گزارش الجزیره، در این تظاهرات‌ها هزاران نفر از معترضان قدام به بستن بزرگراه‌ها کردند و برای دقایق مختصری نزدیک ساختمان بازار بورس تجمع کردند. طبق این گزارش‌ها، مخالفان طرح تغییرات قضایی نتانیاهو اعتراضات را...

وب‌گاه الف

معاون اول قوه قضاییه در جلسه ستاد مرکزی اقتصاد مقاومتی، گفت: گزارش نتیجه جلسات ستاد اقتصادی قوه قضاییه ظرف مدت یک یا 2 هفته باید اعلام شود.

وب‌گاه فرارو

بسیاری از بیماران می‌گویند برای کمک به مبارزه با بیماری سرطان از خوردن شیرینی اجتناب می‌ورزند. با این وجود، علیرغم آن که یک رژیم غذایی سالم مهم است شما نمی‌توانید یک تومور را گرسنه نگه دارید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وب‌گاه گسترش

به گفته تحلیلگران موسسه مالی جی‌پی مورگان، پیروزی قانونی ریپل در برابر کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) ایالات متحده پیامدهای مهمی را برای نبرد حقوقی صرافی کوین بیس با این تنظیم‌کننده دولتی دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شکی نیست که افراد مبتلا به نقرس باید از رژیم غذایی خاصی پیروی کنند. برخی غذاها ممکن است با افزایش سطح اسید اوریک باعث حمله شوند. آنها باید خوردن برخی از انواع گوشت ها، الکل، آبجو و شکر را محدود می کند تا بیماری‌شان را مدیریت کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در برنامه تلویزیونی شبکه افق با اشاره به فرآیند طی شده در یک سال گذشته برای ارائه لایحه تشکیل وزارت بازرگانی با قید دو فوریت اظهار کرد: دوفوریت و کلیات این لایحه در صحن مجلس به تصویب رسید و با توجه به تصمیم مجلس مبنی بر اینکه مأموریت‌ها، وظایف و اختیارات نیز باید به این لایحه اضافه شود مجدداً به کمیسیون اجتماعی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز جو کلی بازار ارزهای دیجیتال آرام بود. البته تعدادی از آلت کوین ها نوسانات بزرگ داشته اند که انگشت شمار هستند.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر راه و شهرسازی گفت: آزاد راه شیراز - اصفهان در شبکه کریدور مرکزی کشور قرار دارد و این زنجیره کریدوری از شمال به جنوب کشور هم اینک در حال تکمیل است.