جمعه 13 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

طبق آمارهای اعلام‌شده در بازه زمانی ابتدای بهمن1401 تا انتهای خرداد سال جاری، با وجود تمام وعده‌های سیاستگذار مبنی بر ورود 200هزار خودرو تا سه‌ماه نخست امسال، تنها 280دستگاه وارد کشور شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حمیدرضا خان محمدی، رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در پاسخ به سوال مبنی بر اینکه آیا 75 میلیون دلار از محل صندوق ذخیره ملی برای تخریب و بازسازی مدارس فرسوده در نظر گرفته شده بود که از محل این بودجه، ارقامی برای جمع آوری مدارس کانکسی برداشته شد، اقدامی قانونی است یا خیر و اینکه به طور کلی چند مدرسه کانکسی جمع شده است، گفت: یک حکم...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: میانگین اجاره بهای هر مترمربع واحد مسکونی در پایتخت به 10 میلیون تومان رهن کامل و 300‌هزار تومان کل اجاره بهای ماهانه رسیده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز:«نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را به‌صورت گذرا و در میان اخبار و گزارش‌های منتشرشده در مطبوعات مرور کنیم:

وب‌گاه اقتصاد نیوز

غذاهایی که حاوی مقادیر متوسط تا زیادی از پورین‌ها هستند عبارتند از: گوشت اندام، گوشت قرمز، انواع خاصی از غذاهای دریایی، الکل و آبجو.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عضو هیات مدیره اتحادیه فناوران رایانه گفت: تعداد لپ‌تاپ‌های استوک در بازار زیاد است و حتی استوک لپ‌تاپ‌های نسل جدید نیز موجود است من پیشنهاد می‌کنم خریداران پیش از خرید لپ‌تاپ استوک به نسل آن و تفاوت قیمت استوک با نو توجه کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

حباب قیمت طلای خام در بازار در آستانه فرا رسیدن ماه محرم تخلیه شد. بازاری با حبابی در محدوده دویست هزار تومان در هر گرم روبرو بوده و امروز با تخلیه این حباب، قیمت طلای خام به قیمت واقعی خود رسید.

وب‌گاه مشرق نیوز

احتمال ابتلا به تب مالت، که از آن به عنوان بیماری هزار چهره یاد می‌شود، در فصل تابستان بالا می‌رود، از این رو رعایت نکات ایمنی و شیوه‌نامه‌های بهداشتی برای پیشگیری از این بیماری ضروری است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دیروز، قیمت بیت‌کوین به 29هزار و 600 دلار کاهش یافت که پایین‌ترین قیمت از اواخر ژوئن بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک مقام آمریکایی مدعی شده وزیر امور خارجه این کشور مجوزی 120 روزه برای پرداخت بهای برق عراق به ایران صادر کرده است.

وب‌گاه ورزش سه

باشگاه الاتحاد عربستان با حضور کریم بنزما و انگولو کانته از پیراهن جدیدش رونمایی کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

صفحه نخست روزنامه‌های اقتصادی امروز را در این خبر مشاهده می‌کنید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز 27 تیر 1402 قیمت دلار توافقی در سایت کانون صرافان حدود 41 هزار و 269 تومان اعلام شده که نسبت به روز گذشته حدود 13 تومان افزایش داشته است.

وب‌گاه مشرق نیوز

سرشاخه‌های حساب‌های اجاره‌ای شناسایی شدند / شناسایی 308 هزار کدملی با واریزی مشکوک 1200 هزار میلیارد تومانی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

به گفته وزیر اقتصاد، طی مکاتباتی با سازمان برنامه و بودجه درخواست شده مبلغ هزار میلیارد تومان جهت اختصاص سهام صندوق‌های قابل معامله در بورس به متولدین 1400 و دو هزار میلیارد تومان به متولدین 1402 اعتبار تخصیص یابد.