جمعه 13 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مشاور وزیر راه و شهرسازی در بخش مسکن گفت: 174 هزار و 384 واحد صنفی مشاور املاک بر اساس پالایش‌های صورت گرفته در کشور فعال هستند که از این تعداد 16 هزار و 837 واحد فاقد مجوز هستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قالیباف گفت: پیشرفت زنان از افتخارات انقلاب اسلامی است. ببینید قبل و بعد از انقلاب سهم تحصیلات زنان چقدر تفاوت کرده است. پس از انقلاب زنان توانمند شده‌اند، اما مشکل ما آنجاست که از این ظرفیت و توانایی بهره نمی‌بریم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مجلس گفت: درباره اقدام معاون سیاسی وزیر کشور باید بگویم آن بخش‌نامه قطعاً غیرقانونی بود.

وب‌گاه عصر ایران

محدودیت کشورهای مبدا برای ورود خودرو برداشته شده و حالا باید منتظر ورود موقت خودروهای مختلف از جمله خودروهای آمریکایی به جاده های ایران باشیم

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قیمت رهن کامل آپارتمان در مناطق مختلف تهران منتشر شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس مجلس گفت: مایه تأسف است که از ما می‌پرسند چند وزیر و نماینده‌تان خانم هستند و ما می‌گوییم وزیر زن که نداریم، و فقط 16 نماینده زن داریم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، از اول تا 25 ماه صفر (27 مرداد تا 20 شهریور 1402) دوره اجرای طرح اربعین است که برنامه‌ریزی لازم برای مدیریت تردد در این دوره توسط وزارت راه و شهرسازی انجام می‌شود. در همین راستا در تامین ناوگان مورد نیاز در بخش جاده‌ای، کمیته حمل‌و نقل و سوخت ستاد مرکزی اربعین وزارت راه با سه رویکرد اقدامات مورد نیاز را انجام داد. وزارت راه و شهرسازی امروز (چهارشنبه)...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با توجه به وضعیت روز گذشته بازار پیش بینی می شود امروز هم رشد شاخص ها را شاهد باشیم که البته ممکن است با شتاب کمتری این رشد اتفاق بیفتد.

خبرگزاری تسنیم

مطابق مصوبات آخرین جلسه شورای عالی اشتغال رفع بیکاری فارغ التحصیلان با محوریت شرکت های دانش بنیان از طریق کاریابی تخصصی و به کارگیری مشوق‌های بیمه ای یارانه دستمزد و کارورزی در دستور کار قرار گرفت.

خبرگزاری تسنیم

رئیس دانشگاه صنعتی شریف فرسودگی و ناایمن‌بودن آزمایشگاه‌های دانشگاه را از جمله مشکلات این دانشگاه اعلام کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بسیاری از فعالان صنعت لبنیات بر این باورند که حذف سیاست گذاری دستوری، احیای توزیع شیر مدارس و توزیع کالابرگ به اقشار آسیب پذیر امری مهم در ارتقای سرانه مصرف محصولات لبنی محسوب می شود.

خبرگزاری تسنیم

قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 24 سنت معادل 0.30 درصد کاهش به 79 دلار و 39 سنت رسید.

خبرگزاری ایرنا

کیش - ایرنا - مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه‌های مختلف فرصتی مناسب برای معرفی بسته‌های سرمایه گذاری در مناطق آزاد است، گفت: 106 بسته سرمایه گذاری و اقتصادی بر اساس استانداردهای مورد نیاز در سازمان منطقه آزاد کیش تعریف شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مشاور وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: تاکنون تعداد 21 هزار و 268 بازرسی از مشاوران املاک انجام شده و تعداد یک هزار و 910 واحد مشاور املاک بدون مجوز قانونی پلمب شد.

وب‌گاه گسترش

در حالی که بورس تهران در روند اصلاحی تندوتیزی قرار داشت و شاخص کل از هفته گذشته تا نیمه هفته جاری 250 هزار واحد از ارتفاع خود را از دست داده بود، معاملات روز سه‌شنبه نمایش قدرتمند تقاضا بود. به طوری که 80 درصد بازار مثبت بود و ارزش صف‌های خرید بازار به 720 میلیارد تومان رسید.

وب‌گاه گسترش

هرچند گفته می‌شود که ایران همچنان برای استفاده از پول خود در بانک غیر عراقی هم فقط می تواند کالاهای غیر تحریمی با مجوز آمریکا تهیه کند، ولی همانطور که در گذشته آزادی سه میلیارد دلار نشانه ای از بهبود روند مذاکرات بوده است، ارایه چنین مجوزی از سمت ایالات متحده به عراق آن هم یک روز پس از سفر وزیر خارجه عمان به ایران می تواند به معنای پیشرفت در مذاکرات غیر رسمی باشد.