پنج‌شنبه 19 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه عصر ایران

کدام سود سپرده‌های بانکی در قانون مشمول مالیات می‌شود

وب‌گاه عرشه آنلاین

بر اساس برآورد صورت گرفته فوق العاده ویژه کارکنان آموزش و پرورش به طور میانگین حدود 21 درصد است. با مصوبه شورای حقوق و دستمزد این رقم می‌تواند افزایش یابد تا این اختلاف حقوقی بین نیروهای آموزش و پرورش با سایر دستگاه‌ها جبران شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تاپایان روز گذشته طلب گندمگاران از دولت به 47 درصد رسید. در این مدت شرکت بازرگانی دولتی بیش از 6 میلیون تن گندم یعنی نیمی از گندم مورد نیاز کشور را از گندمکاران خریداری کرده است.

خبرگزاری تسنیم

امیر فلاح، معاون سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در نشست «اسرائیل و اپوزیسیون ایران» رونمایی از راهبرد «هزار خنجر» از سوی نخست وزیر سابق اسرائیل علیه ایران را نشانه پذیرش قدرت ایران توسط صهیونیست‌ها دانست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محسن زنگنه با اشاره به جزئیات جلسه صبح امروز (سه‌شنبه 20 تیر ماه) کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه، اظهار داشت: مواد 1 و 2 این لایحه مراعا گذاشته شد. وی بیان کرد: ماده 2 لایحه برنامه هفتم توسعه درباره میزان تحقق رشد اقتصادی در بخش‌های صنعت، معدن، مسکن و خدمات است و ما این ماده را برای بررسی بیشتر مراعا گذاشتیم تا ببینیم در روند تبصره‌ها چه...

وب‌گاه عرشه آنلاین

نقل و انتقالات پرسپولیس با جدایی شش بازیکن همراه بود و آن‌ها البته همچنان برای خالی کردن لیست با مشکل مواجه هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

طبق نرخ‌نامه جدید مصوب سازمان مدیریت میادین و میوه و تره‌بار قیمت تخم مرغ ارزان شد.

وب‌گاه گسترش

عباس اکبرپور - کارشناس بازار مسکن

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی اعلام کرد: از ابتدای امسال تا 20 تیرماه به 394 هزار متقاضی وام ازدواج و فرزندآوری نزدیک به 53 هزار میلیارد تومان تسهیلات توسط شبکه بانکی پرداخت شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سال 99 پرونده شوم روباه پیر که دختر جوانی را در راه پله های ساختمانی در خیابان خلیج تهران هدف نیت شیطانی خود قرار داده بود از کلانتری 179 خلیج فارس به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران ارجاع شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی گفت: از ابتدای سال، شبکه بانکی کشور به 204 هزار نفر از متقاضیان، تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به مبلغ 41.2 همت پرداخت کرده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، امروز بر اساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر 28 میلیون تومان است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یارانه مرحله 149 مربوط به تیر ماه 1402 به حساب کلیه سرپرستان خانوار مشمول دریافت یارانه در سراسر کشور واریز شد.

وب‌گاه گسترش

طبق نرخنامه جدید مصوب سازمان مدیریت میادین و میوه و تره‌بار قیمت تخم مرغ ارزان شد.