پنج‌شنبه 19 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

آن طور که برخی از رسانه ها و معامله گران مدعی هستند امروز قیمت دلار نتوانست بالای مرز حمایتی 49 هزار و 800 تومان برود و چند پله پایین تر از دیروز به فروش رسید. دلار تهران امروز با گپ منفی تقریبا 200 تا 300 تومانی شروع به کار کرد و در نیمه ظهر امروز در حدود 49 هزار و 400 تومان به فروش رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پویانفر در صفحه توئیتر خود از گرانی قیمت مرغ انتقاد کرد.

خبرگزاری تسنیم

شبکه خبری سی‌ان‌بی‌سی در گزارشی فاش کرد که رابرت اف کندی جونیور، نامزد ریاست جمهوری ایالات متحده، علیرغم ادعای قبلی خود مبنی بر اینکه در زمینه ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری نکرده است، بالغ بر 250 هزار دلار بیت کوین دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون سازمان ملی زمین و مسکن گفت: اراضی مورد نیاز برای ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن در استان های مختلف شناسایی شده است.

وب‌گاه عصر ایران

کتاب «من عباس کیارستمی هستم» داستان آشنایی و رفاقت کیارستمی با آیدین آغداشلو در دبیرستان جم قلهک را روایت می‌کند.

وب‌گاه الف

روند بورس همچنان در بازار سرمایه ادامه دارد بطوریکه شاخص کل بورس امروز بیش از 30 هزار واحد کاهش یافت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: قانون این بود که اگر خانمی حجاب را رعایت نکرد، جرم است؛ نیروی انتظامی باید او را دستگیر کند و تحویل قوه قضائیه بدهد تا او را محاکمه کند و محاکمه او چند ماه طول می‌کشد. این فرآیند اصلا شدنی نیست و بعد هم احتمال قصه‌ای مثل آن خانم که سکته کرد پیش می آید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پیگیری‌های هم نشان داد که یک کمپ ترک اعتیاد مدت‌هاست با نظر هانی کرده اداره می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

یک کارشناس اقتصادی با بیان اینکه از دید سیاست ارزی ممنوعیت واردات خودرو و موارد مشابه قابل دفاع است، گفت: البته این اتفاق تا جایی توجیه دارد که نیاز ارزی واردات سوخت و قطعات مونتاژکاران افزایش پیدا نکند اما در عمل شاهد این اتفاق هستیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس بازار سرمایه گفت: در معاملات امروز سرانه خرید افراد حقیقی حدود 25 میلیون تومان و سرانه فروش افراد حقیقی تقریبا 35 میلیون تومان ثبت شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فیلمی از صحبت های اخیر رائفی پور درباره عربستان منتشر شده که برخی این صحبت ها را علت ممنوع الخروج کردن او توسط عربستان می دانند.

خبرگزاری ایرنا

قشم - ایرنا - مدیر گمرک سازمان منطقه آزاد قشم از پهلوگیری نخستین کشتی سنگین در اسکله حَرا این جزیره برای بارگیری و صادرات 45 هزار تُن قیر تولید شده در این منطقه آزاد به مقصد کشور چین خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

اگرچه برخی قصد دارند به جای آثار سیاست تثبیت، مصوبه ی اخیر شورای رقابت در خصوص افزایش قیمت کارخانه ای خودروها را عامل ریزش قیمت خودرو در بازار آزاد عنوان کنند، اما تجربیات گذشته نشان داده است که این اقدام سبب افزایش قیمت خودرو در بازار آزاد خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شهاب زاهدی که سه فصل در پرسپولیس حضور داشت و پشت خط مهاجمان نامی‌تر تیمش قرار گرفته بود، برای دستیابی به رؤیای خود مسیر پرماجرایی را دنبال کرد و اکنون در بازگشتی دوباره در قامت یک ملی‌پوش و ستاره در جمع سرخ‌ها حضور یافته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مدیر بازار مشتقه و صندوق‌های کالایی بورس کالای ایران گفت: برای اولین بار قرارداد اختیار معامله واحد‌های سرمایه گذاری صندوق طلای کهربا با سررسید مهرماه 1402 از اول مرداد امسال در بورس کالا راه اندازی می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

محسن زنگنه در ارتباط با جلسه امروز کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توضیحاتی را بیان کرد.