پنج‌شنبه 19 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (سه‌شنبه، 20 تیر) با 30 هزار و 161 واحد کاهش، در ارتفاع 2‌میلیون و 128 هزار واحدی ایستاد.

وب‌گاه گسترش

قانون بازارهای دارایی‌های رمزارزی (MiCA) که در 31 می توسط اتحادیه اروپا به تصویب رسید، سقف 216 میلیون دلاری را برای تراکنش‌های روزانه برای استیبل کوین‌های خصوصی مانند تتر (USDT) و یواس‌دی کوین (USDC) در نظر گرفته که باعث بحث و جدل‌های بسیاری شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

به نظر می‌رسد میانگین قیمت 350 تا 450 میلیونی کلیه نسبت به سال قبل رشد چندانی نداشته است. میزان تورم قیمت کلیه در مقایسه با بسیاری دیگر از کالا‌ها مانند کالا‌های اساسی بسیار کمتر به نظر می‌رسد، یکی از دلائل رشد کند نمودار قیمت کلیه می‌تواند افزایش عرضه در اثر رشد فقر و رکود تورمی در کشور به نسبت سطح تقاضا باشد. حجم قابل توجه آگهی‌ها در فضای مجازی نیز در مقایسه با سال‌های قبل به شکل...

وب‌گاه عرشه آنلاین

در شرایطی که با انتخاب علی خطیر به عنوان مدیرعامل استقلال، هواداران این تیم امیدوار به جذب بازیکنان جدید در روزهای باقی‌مانده از بازار نقل و انتقالات هستند، حالا مدیران باشگاه با معضل جدیدی روبرو شده‌اند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی سازمان امور مالیات کشوری گفت: میانگین مالیات اصناف از یک میلیون و 300 هزار تومان در سال 1400 به 5 میلیون و 700 هزار تومان رسیده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

«من با واردات آیفون موافقم؛ چراکه وقتی آیفون را از بازار خارج می‌کنید، انحصاری برای گوشی‌های هم تراز آیفون یعنی سامسونگ مدل S2 ایجاد می‌کنید.» این بخشی از گفته‌های جلال رشیدی‌کوچی، نماینده مجلس یازدهم است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ویدیویی از رقص برزو ارجمند را در کنسرت شهرام شب پره مشاهده میفرمایید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شاخص کل بورس با ریزش 30 هزار و 160 واحدی در تراز 2 میلیون و 128 هزار و 373 واحدی ایستاد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عضو هیات علمی پژوهشگاه بین‌المللی زلزله‌شناسی و مهندسی زلزله با اشاره به زمین‌لرزه صبح امروز تهران گفت: این پهنه گسل توان لرزه‌زایی تا بزرگای 7/5 ریشتر را دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت دلار و سکه اندکی پایین آمد.

خبرگزاری تسنیم

بازار سرمایه، همچنان در مدار ریزشی قرار دارد به طوری که در طول معادلات امروز با ریزشی 30 هزار واحدی به ارتفاع 2 میلیون و 128 هزار واحد رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت درهم در بازار امروز تا حدودی افت کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد تهران به قیمت 28 میلیون تومان معامله می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

امروز در بازار آزاد قیمت طلای 18عیار هر گرم 2 میلیون و 340 هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 28 میلیون تومان است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بررسی شرایط ساخت مسکن برای 122 هزار متاهل بدون مسکن در شورای مسکن استان کرمان در دستور کار قرار گرفت.