پنج‌شنبه 19 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه عرشه آنلاین

جمعیت ایران 70 سال دیگر به 42 میلیون نفر می رسد. جمعیت ایران 1410 چگونه ترسیم می شود.7 سال دیگر نرخ رشد جمعیت ایران صفر می شود.

وب‌گاه فرارو

شهردار اراک با 8 رای مخالف اعضای شورا، از ادامه فعالیت در شهرداری باز ماند و برکنار شد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس بانک مرکزی انگلیس خرده فروشان داخلی را به دلیل دست داشتن در "تورم ناشی از طمع" محکوم کرد و مدعی شد که برخی از آنها با افزایش قیمت‌ها از تورم افسارگسیخته سوء‌استفاده می‌کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جبار کوچکی نژاد گفت: برخی افراد در سازمان اداری و استخدامی و سازمان برنامه و بودجه، مانع همسان‌سازی حقوق بازنشستگان شدند.

خبرگزاری تسنیم

قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 46 سنت معادل 0.59 درصد افزایش به 78 دلار و 15 سنت رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

باشگاه شارلروا بلژیک با انتشار یک پست اینستاگرامی جدایی علی قلی‌زاده، وینگر ایرانی خود را تایید کرد.

خبرگزاری تسنیم

قیمت هر اونس طلا امروز با 0.9 درصد افزایش به 1929 دلار و 1 سنت رسید.

وب‌گاه خبر آنلاین

محمدمهاجری در روزنامه اعتماد نوشت: در جلسه اخیر هیات دولت آقای رییسی بر ضرورت پاسخگویی سریع، اثرگذار و مستدل دستگاه‌ها به شبهاتی که در مورد حوزه‌های تخصصی دولت مطرح می‌شود، تاکید و وزرا را مکلف کرد نسبت به ابهامات مطرح شده در کمترین زمان ممکن پاسخ دهند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل شرکت عمران شهر‌های جدید از برنامه افتتاح یک هزار و 500 واحد مسکونی نهضت ملی در شهر‌های جدید برای هفته دولت خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اگر دانش آموزی واجد شرایطی مانند محدوده جغرافیایی و طرح آدرس است و در مدرسه مورد نظر خود ثبت نام نشود، تخلف محسوب می شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روز گذشته خروج پول سنگینی از بازار اتفاق افتاد که معمولا کمتر پیش می آید چنین رقمی از بازار سهام خارج شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

در این گزارش بهانه ها و شکایت های عجیبی علیه جمهوری اسلامی مطالعه می‌کنید که نشان میدهد برخی از عناصر معاند با هدف رسیدن به مبالغ نجومی از جیب مردم ایران، چه پرونده های دروغینی علیه نظام مطرح می کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی سازمان امور مالیاتی گفت: در بررسی ها مشخص شد 123 بلاگر و سلبریتی2 هزار و 300 میلیارد تومان واریزی حساب داشتند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وب‌گاه گسترش

بررسی سطوح فعلی قیمت‌های پیشنهادی مسکن در مناطق متوسط شهر تهران نشان می‌دهد خرید یک واحد نقلی در این مناطق به بودجه‌ای بین 3 تا 4 میلیارد تومان نیاز دارد و در این بین یک زوج با فرض اینکه درآمد قابل توجهی داشته باشند و از عهده اقساط وام مسکن زوجین بربیایند باز هم باید دست‌کم بیش از دو برابر مبلغ وام را به آن بیفزایند تا امکان ورود به بازار مسکن و آغاز فاز جست‌وجو را پیدا کنند.